کد خبر 1169479
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
دلخوشی شجاعی برای دیدار با استقلال؛ انگیزه فکری برای تقابل با تراکتور

مسعود شجاعی با تراکتور در خانه شکست نخورده و شاگردان محمود فکری در صورت پیروزی می‌توانند بهترین تیم خارج از خانه شوند.

به گزارش مشرق، تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران برگزارکننده یکی از ۲ دیدار حساس امروز (دوشنبه) خواهند بود. دیداری که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در چارچوب هفته یازدهم به انجام می‌رسد.

تراکتور با هدایت «مسعود شجاعی» در پنج هفته گذشته به ۱۰ امتیاز رسیده است. این تیم برابر ماشین‌سازی، پیکان و ذوب‌آهن به برتری رسید؛ مقابل صنعت نفت شکست خورد و  برابر شهرخودرو به تساوی رضایت داد.  در این مدت تیم تحت هدایت مسعود موفق شده در سه بازی خانگی (دیدار با ماشین‌سازی با وجود اینکه تراکتور میهمان بود در ورزشگاه یادگار امام به انجام رسید) به هفت امتیاز برسد و بر خلاف «علیرضا منصوریان» عملکرد خوبی در دیدارهای خانگی داشته باشد. تی‌تی‌ها امیدوار هستند تا این روند خوب خانگی مقابل استقلال هم ادامه‌دار باشد و شجاعی به آبی‌پوشان تهرانی باج ندهد. در آخرین جدال این ۲ تیم در تبریز، استقلال با هدایت «آندره‌آ استراماچونی» به پیروزی چهار بر ۲ دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

شرایط به نفع تراکتور است

در سوی مقابل هم یک دلخوشی و انگیزه بزرگ وجود دارد. استقلال در این فصل از پنج مسابقه‌ای که میهمان بوده به ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت رسیده و در چهار بازی اخیر خارج از خانه شکستی نداشته است. آبی‌پوشان در حال حاضر با هشت امتیاز خارج از خانه تیم دوم لیگ از این حیث هستند و تنها تراکتور را بالای سر خود می‌بینند. پرشورها از پنج دیداری که نام میهمان کنار نامشان ثبت شده است به ۱۰ امتیاز رسیده‌اند. و حالا تیم «محمود فکری» این فرصت را دارد تا با شکست تراکتور به تنهایی، بهترین تیم میهمان لیگ بیستم تا به اینجای کار باشد. استقلال از آخرین تقابل با تراکتور خاطره خوبی ندارد چرا که منجر به شکست سه بر ۲ در فینال جام حذفی شد.

حال باید دید در این دیدار هیجان‌انگیز چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد و کدام تیم به برتری دست پیدا خواهد کرد. و در پایان مسعود شجاعی خوشحال خواهد بود یا محمود فکری.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شجاعی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    تراختور تبریز رابرایتان جهنم میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس