کد خبر 1169440
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
استقلال ظرفیت پیروزی در تبریز را دارد/این تیم چند تغییر می‎ خواهد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال توانسته از فضای دربی فاصله بگیرد و این تیم اگر به خود واقعی‎اش نزدیک شود، ظرفیت شکست دادن تراکتور در تبریز رار دارد.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران بعد از توقف خانگی برابر پرسپولیس و از دست دادن ۲ امتیاز حساس در این دیدار معوقه، باید در تبریز به مصاف تیم خوب و مدعی تراکتور بروند که در صورت پیروزی در این دیدار باز هم فرصت بازگشت به صدر جدول را پیدا می‌کنند.

افشین حاجی پور مدافع سابق استقلال در خصوص این دیدار گفت: بازیکنان و مربیان استقلال آنقدر حرفه‌ای هستند که از فضای دربی خارج شده باشند. دربی با همه حوادث و اتفاقاتی که داشت به تاریخ پیوست و حالا بازیکنان هر دو تیم تنها باید به دیدارهایی که در پیش دارند فکر کنند.

بیشتر بخوانید:

مربیان استقلال لب خط چه می‌کردند؟

پیشکسوت آبی پوشان گفت: امتیازات دیدار با تراکتور هم به نوبه خود بسیار مهم است. از یک سو استقلال می‌تواند با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول بازگردد و از یک سوی دیگر تراکتور که خود یک مدعی جدی است، در صورت شکست فاصله امتیازی‌اش با آبی پوشان افزایش پیدا کرده و لذا این دیدار برای هر دو تیم به خصوص استقلال بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: استقلال در دیدارهای اخیر خود نشان داده هرزمان خواسته توانسته به دروازه هر حریفی دست پیدا کند. اما در نقطه مقابل خط دفاعی آنها تا حدودی آسیب پذیر است.

حاجی پور خاطر نشان ساخت: شاگردان فکری در دیدارهای گذشته ثابت کردند در صورتی که به خود واقعی شان نزدیک شوند، ظرفیت شکست دادن هر تیمی حتی تراکتور در تبریز را هم دارند.

مدافع چپ پیشین آبی پوشان تصریح کرد: به نظر می‌رسد فکری برابر تراکتور نسبت به دیدارهای گذشته تیمش دست به تغییراتی بزند. شاید بهتر باشد چند بازیکن که در هفته‌های اخیر کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند در این بازی به کار گرفته شوند. حتی نیمکت‌نشینان استقلال هم نفراتی بزرگ و باتجربه هستند و قابلیت به میدان رفتن برابر هر تیمی را دارند؛ و لذا استفاده از هر یک از آنها را نمی‌توان ریسک دانست.

بازیکن سابق آبی پوشان تاکید کرد: امتیازات این دیدار برای استقلال بسیار مهم و حائز اهمیت است و اگر آنها می‌خواهند همچنان صدر جدول را با خیالی آسوده در اختیار داشته باشند، ناچار به پیروزی در این دیدار مهم هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس