کد خبر 1169449
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
محمودی: استقلال در دفاع ضعف دارد/ شرایط به نفع تراکتور است

بازیکن پیشین دو تیم استقلال و تراکتور معتقد است ضعف خط دفاعی استقلال سبب شده تا کفه ترازو به سود تراکتور سنگینی کند.

به گزارش مشرق، کاظم محمودی، بازیکن پیشین استقلال و تراکتور پیش از دیدار دو تیم درباره شرایط آن‌ها اظهار کرد: به هر حال هر دو تیم شرایط مناسبی دارند. ۳ امتیاز هم برای استقلال و هم برای تراکتور مهم است چون می‌تواند باقی ماندن آن‌ها در بالای جدول را تضمین کند. 

او درباره وضعیت تراکتور گفت: بعد از کنار گذاشتن منصوریان، بهترین کار انتخاب مسعود شجاعی بود زیرا شناخت خوبی از تیم دارد. البته حضور شجاعی به عنوان سرمربی نباید فعلا دائمی شود زیرا تراکتور به او در میانه میدان نیاز دارد و تازه بازی‌های مهم تیم شروع شده است. تراکتور بعد از استقلال، باید با پرسپولیس و سپس در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و سوپرکاپ به میدان رود و بهتر است شجاعی یه عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم در ترکیب حضور داشته باشد. تراکتور یار دوازدهم خود یعنی هوادارانش را تدارد اما میزبانی در این دیدار می‌تواند کمک زیادی به یاران شجاعی بکند.

بیشتر بخوانید:

ساختار دفاع استقلال ایراد دارد

محمودی درباره وضعیت استقلال نیز گفت: از این پس تازه چالش‌های محمود فکری شروع شده است. من با او در کلاس‌های مربیگری هم‌کلاس بودم و کار کردن در تیم‌های پرطرفدار خیلی سخت است. استقلال خط حمله خوبی دارد و با وجود ناآماده بودن دیاباته، زوج مطهری و قایدی خطرناک است. در مقابل، استقلال در فاز دفاعی ضعف دارد و همین سبب می‌شود تراکتور بتواند به این تیم ضربه بزند. با وجود مطمئن بودن مظاهری در دروازه استقلال، بخش دفاع این تیم خوب نیست و این می‌تواند برای شاگردان فکری دردسرساز باشد.

وی درباره بازیکنان کلیدی دو تیم در دیدار امروز(دوشنبه) گفت: احسان حاجی‌صفی و دژاگه که تازه به تمرینات برگشته می‌توانند نقاط قوت تراکتور باشند و در سوی دیگر، مهدی قایدی می‌تواند بازیکنی باشد که کار را به سود استقلال رقم بزند. باز هم این نکته را می‌گویم که میزبانی تراکتور و ضعف دفاعی استقلال می‌تواتد باعث شود کفه ترازو به سود قرمزها سنگینی کند.

این پیشکسوت در پایان گفت: تقابل دو تیم همیشه جذاب بوده و ای کاش هواداران تراکتور می‌توانستند این دیدار را از نزدیک ببینند. به هر حال تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیا است و این تیم در میزبانی چنین بازی به هوادارانش احتیاج دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهنام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 0
    آقا کاظم این درست نیس حالا که تک نیمکت تراکتور هستی به استقلال توهین کنی کمی به گذشته هم نگاه کن امثال تو و ستار همدانی هر چی دارید از استقلاله حالا با چه رویی میگی تراکتور پر طرفدارتر از استقلاله
    • رضا IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      1 0
      بهنام جان خودشان هم می دانند که تراکتور حتی به اندازه نصف نفت آبادان هم طرفدار ندارند
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 2
    تراکتور عشقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس