کد خبر 1167345
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی بود اما به دلیل شناخت از تیم حریف با یک بازی خوب و هماهنگ توانستیم این نتیجه را مقابل شهرخودرو به دست آوریم.

به گزارش مشرق، سید مجتبی حسینی در نشست خبری پس از برتری سه بر یک تیم نفت مسجد سلیمان مقابل شهرخودرو مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به باخت در دو بازی قبلی‌مان این بازی برای ما خیلی حساس بود. می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی بازی می‌کند و کادرفنی خوبی دارد. بازی سختی بود اما به دلیل شناخت از تیم حریف با یک بازی خوب و هماهنگ توانستیم این نتیجه را به دست آوریم.

وی افزود: باید از زحمات تمام بازیکنانم تشکر کنم که واقعا امروز خیلی پرتلاش و حرف گوش کن بودند. خدا هم کمک کرد توانستیم این بازی مهم را ببریم و سه امتیاز را به دست آوریم اما واقعیت این است از نظر امکانات و خیلی مسائل دیگر مشکل داریم. یک پزشک و یک فیزیوتراپ در تیم نفت مسجد سلیمان نداریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: برای بازی با صنعت نفت دو بازیکن تیم ما را فیزیوتراپ تیم حریف آماده کرد. مسئولان باید خیلی قوی تر از این عمل کرده و بیشتر فکر تیم باشند. نباید اینگونه باشد که دست تنها باشیم. نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم زیرا تیمی که می‌برد زیاد درباره داور صحبت نمی‌کند. در دیدارهای قبلی هم که باختیم درباره داوری صحبت نکردم اما آخر بازی بلافاصله به رختکن آمدم که مهدی رحمتی متوجه نشد. اگر از من دلخور شده است، عذرخواهی‌می کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 1
    مربی سوراخی مثل رحمتی باعث پیروزیتان شد !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس