کد خبر 1167293
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
بورس نمایه

در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل با افتی ۳ درصدی به کانال یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحدی سقوط کرد، محدوده‌ای که برخی تحلیلگران آنرا سطحی حمایتی برای شاخص کل می‌دانند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس با افتی ۳٫۱ درصدی وارد کانال یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحدی شد. محدوده‌ای که برخی تحلیلگران آنرا سطحی حمایتی برای شاخص کل می‌دانند. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز امروز ۱٫۳ درصد افت را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

چرا ریزش بورس متوقف نمی‌شود؟ / دولت جلوی غضنفر را بگیرد!

در پایان معاملات امروز که با فشار عرضه در اکثر نمادهای شاخص‌ساز همراه بود، فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نماد شستا نیز با معاملات منفی خود بیش از ۱۶۰۰ واحد تاثیر منفی بر شاخص کل داشت.

ارزش معاملات امروز اما نسبت به روز گذشته کاهش داشت تا روند صعودی ارزش معاملات نیز امروز به پایان برسد. امروز همچنین معاملات فرابورس نیز با افت چشمگیری مواجه شد و شاخص این بازار نیز حدود ۲٫۵ درصد افت کرد.

در میان گروه‌های صنعت نیز گروه خودرو، فلزات اساسی و مواد شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و نماد شستا نیز پرمعامله‌ترین نماد بورس بود.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ایرانی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    آقای قالیباف مجلس تشکرتان از بورس برای چه بود؟
    • محمدرضا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      4 0
      برای این بود که با هم عکس یادگاری جلوی سازمان بورس گرفتن !! فعلا چیزی که بی ارزش هست : قیمت سهم ، ارزش سهم ، سرمایه مردم . چیزی که ارزش داره در ایران : عکس یادگاری ، جلوی دوربین رفتن و حرفهای تکراری قشنگ زدن !!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      هست ونیستمون در بورس نابود شد...نتیجه گرفتیم دلالی مسکن از همه چیز بهتره
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    بقران دو قرون پول جمع کرده بودیم همونم تو بورس رفت بخدا کارگرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس