رزمایش پهپادی ارتش

رئیس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی ایران با تأکید بر موفقیت نیروهای مسلح ایران در ساخت انواع پهپاد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ورود موفقی به ساخت پهپاد در بدنه صنعت دفاعی کشور داشتند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمدحسن نامی، با اشاره به جایگاه  صنعت «پهپاد» در بدنه دفاعی کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: پهپادها، امروز در دنیا به ویژه در حوزه تجهیزات نظامی نقش بسیار مهم و راهبردی دارند.

بیشتر بخوانید:

دستیابی نیروهای مسلح به «رادیوهای نرم افزار پایه» در سکوت کامل رادیویی+عکس

رئیس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر موفقیت نیروهای مسلح ایران در ساخت انواع پهپاد، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ورود موفقی به ساخت پهپاد در بدنه صنعت دفاعی کشور داشتند.

نامی با اشاره به نقش راهبردی پهپادها در مقابله و خنثی‌سازی تهدیدات دشمن، نقطه زنی و شناسایی اهداف را از ویژگی‌های پهپادهای ساخته شده در ارتش برشمرد و اضافه کرد: پهپادهای با قابلیت هجومی در ارتش، قدرت نقطه زنی اهداف را دارند و انواع پهپادها مثل پهپادهای شناسایی در بدنه نیروهای مسلح و دفاعی به ویژه ارتش ساخته و بکار گرفته می‌شود.

رئیس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ساخت تجهیزات نظامی در کنار امر آموزش در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر پایه دفاع از کشور است، اظهار داشت: نیروهای مسلح این قابلیت را در ارتقای توان دفاعی کشور بکار می‌گیرد تا در تقویت امنیت مرزها، نقش شایان و موثر تری داشته باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    12 0
    خسته نباشید به متخصصان ارتش
  • ََReza Aslani IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 0
    نیرو های مسلح باید بیشتر از این ها را انجام بدهند در قدرتمند سازی نیرو های مسلح آفندی و پدافندی و قدرتمندی در نیرو های انسانی و تجهیزاتی تکنولوزی فناوری روز دنیا که ایجاد صد در صد بازدارندگی برای حفظ و حراست و دفاع از تمامیت اراضی و امنیت منافع ایران بزرگ ان شالله
  • مجید IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    5 0
    سلام.مشرق لطفا یک گزارش درباره ریز پهپادی که در رزمایش اخیر رونمایی شد اما چندان بهش پرداخته نشد تهیه کنیدممنون
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    ما علاوه بر پهپاد نیاز به جنگنده داریم مثلا از نوع سوخو ۳۳ یا ۳۵ یا ۳۰،دوستانی که میگن پهپاد بجای جنگنده خوبه باید بهشون بگم که پهپاد،سرعت مانور پایین،توانایی پرواز بلند مدت ندارد،توانایی حمل تسلیحات زیاد ندارد،رادارگریزی کمی دارد،خلبان پهپاد به دلیل نبودن تو موقعیت شرایط رو درک نمیکند،پهپاد توانایی درگیری هوایی سنگین ندارد و......
  • سربازمکتب سردارسالار حاج قاسم IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    ای جانم بفدای رهبرو تمام سپاه وارتش و بسیج که دلخوشی وباعث غرور وافتخار ایران وایرانی هستند ماسربازان حاج قاسم فرزندان ایران بیشه شیرانیم تشنه لبو جان برکف آماده فرمانیم یا امام خامنه ای رقص جولان برسر میدان کنند رقص اندر خون خود مردان کنند
  • احمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    ماشاالله به ارتش و درود بر رهبر
  • قاصدک IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    دستهای پر توان همه عزیزانی که در این حماسه آفرینها نقش بسزایی دارند و دیده نمیشوند رو می بوسم و به داشتن چنین سرمایه هایی افتخار میکنم . سردار بزرگوار ایران اسلامی ، شهید حاج قاسم سلیمانی با اطمینان خاطر از وجود چنین عزیزانی بدون هیچ نگرانی از میان ما رفت . روحش شاد و راهش پر رهرو .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس