وزیر صهیونیست: ملزم به تأمین واکسن کرانه باختری و غزه نیستیم - کراپ‌شده

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم هیچ تعهدی درباره تأمین واکسن کرونا برای فلسطینیان ندارد.

به گزارش مشرق، «یولی ادلشتاین»، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی گفت که برای مقابله با کرونا در مناطق فلسطینی با تشکیلات خودگردان همکاری می‌کند ولی ملزم به تأمین واکسن کرونا برای فلسطینی‌ها نیست.

او یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» گفت که معتقد است که رژیم صهیونیستی ملزم و یا مسئول تأمین واکسن کرونا برای فلسطینی‌ها  در کرانه باختری و نوار غزه نیست.

این اظهارات او بعد از آن صورت گرفت که سازمان جهانی بهداشت گفت که گفت‌وگوهای غیر رسمی با وزارت بهداشت رژیم اسرائیل در ارتباط با تأمین دوز واکسن کرونا برای افراد فعال در بخش بهداشت در مناطق فلسطینیان به عنوان گروهی که هدف کرونا قرار دارند و در اولیت فوری بوده، داشته است.

وزیر بهداشت اسرائیل گفته «ما با فلسطینی‌ها برای اطمینان از دست‌یابی به درمان مناسب برای ویروس کرونا همکاری می‌کنیم ولی به آن‌ها واکسن نمی‌دهیم».

مناطق فلسطینی به دلیل اهمال رژیم صهیونیستی جزو مناطقی است که شیوع کرونا در آنجا بیشتر از سایر مناطق فلسطین اشغالی گزارش شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    خوب از واکسن ایرانی استفاده کنند
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    خوبه که. ما که واکسن ساختیم بهشون اهدا می کنیم
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    خییییییییییییییییلی مردم عرب زبون شدن . نفوذ کنید در داخل تلاویو مغز ناتانیابو رو تو دهنش بریزید با گلوله! باید راه نفوذ رو حتما یاد بگیرید . اسرائیل با نفوذ ضمن ده سال از صفحه روزگار محو میشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس