نماینده رژیم صهیونیستی با وجود تزریق واکسن به کرونا مبتلا شد

کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «یسرائیل ایشلر» که ۱۰ روز قبل واکسن کرونا را دریافت کرده بود، به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، کنست رژیم صهیونیستی از ابتلای «یسرائیل ایشلر» نماینده کنست به کرونا با وجود اینکه ۱۰ روز قبل واکسن کرونا را تزریق کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید:

واکسن اسرائیلی پوچ از آب در آمد

دفتر ایشلر در بیانیه‌ای تاکید کرد ابتلای او به ویروس کرونا تشخیص داده شده و این وضع با وجود دریافت واکسن برای مقابله با این بیماری صورت گرفته است.

در این بیانیه آمده است: با وجود ابتلا به ویروس کرونا، ایشلر فعلا وضعیت رضایت‌بخشی دارد.

ایشلر یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی از حزب یهودیت توراتی است که ۱۰ روز پیش واکسن شرکت فایزر ساخته شده از سوی دو کشور آمریکا و آلمان را تزریق کرد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت بیان کرد که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تحقیقاتی را برای شناسایی افرادی که با این نماینده کنست طی روزهای اخیر ارتباط داشته‌اند، آغاز کرده است.

پیشتر نیز دو صهیونیست بالای ۶۰ سال تنها چند ساعت پس از دریافت واکسن فایزر جان خود را از دست دادند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه و دو هفته پس از ورود واکسن فایزر به اراضی اشغالی در یک برنامه زنده این واکسن را تزریق کرد.

این در حالی است که از ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا در سراسر جهان تاکنون، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه بار به قرنطینه رفته و هر بار جان سالم به در برده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    6 1
    انشالله به درک واصل شودیک صهیونیست کمتر
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 2
    هنوز اولشه . کمی صبر کنید . این نمونه از جاهای دیگر هم خواهیم شنید . البته اگر جلوگیری نکنند . قبلا نوشته بودم این واکسن آمریکائی ها . بقول قدیمی ترهای ما آب روعنو هستند که ظاهرا خودشان عوض وظیفه جلوگیری . باعث مبتلا شدن افراد بدلیل اینکه کارائی ندارند و افراد واکسن گرفته را به خوش باوری . مصونیت . گمراه نموده و با بی پروائی و عدم مراعات بهداشتی باعث گرفتار شدن آنان شده .. واقعا آبرو ریزی مانند دیگر کلاه برداری های تبلیغاتی که اینان با مردم دنیا تا بحال انجام داده اند . واای. ززر
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    2 1
    اگر چیز بدی چرا بال بال میزنید برای خریدن این واکسن هااااا ؟
  • ش. AE ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    چوب خدا صدا نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس