رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در برج میلاد/ خاطره «سیروس مقدم» از دیدار با حاج قاسم در «پایتخت5» - کراپ‌شده

تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از رونمایی در برج میلاد به صورت دائمی در یکی از جایگاه‌های موزه مشاهیر برج میلاد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه ۲۰ دی‌ماه در برج میلاد تهران برگزار شد. 

بنا بر این گزارش در این مراسم خانواده شهید سلیمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از  هنرمندان نظیر سیروس مقدم، داریوش ارجمند، امیریل ارجمند و ... حضور داشتند.

این مراسم با پخش موزیک ویدئویی با صدای پرواز همای و تصاویری از تصاویری از رشادت های سردار سلیمانی آغاز شد و در ادامه سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت به بیان خاطراتی از دیدارش با سردار سلیمانی پرداخت.

وی در سخنانی کوتاه گفت: برای ساخت فصل پنجم پایتخت به دیدار سردار رفتم  و دقایقی از دیدارمان نگذشته بود که تصورات قبلی من نسبت به سردار سلیمانی تغییر کرد.

وی ادامه داد: نظرات و دیدگاه های ایشان برای ساخت سریال با توجه به اینکه ما می خواستیم به موضوع داعش بپردازیم بسیار راهگشا بود و کمک بسیاری به ما کرد.

همچنین در ادامه از قطعه ای با صدای امیریل ارجمند رونمایی شد که در رسای حاج قاسم سلیمانی تولید شده بود. سپس امیر یل ارجمند و پس از آن داریوش ارجمند بازیگر سینمای ایران در رابطه با ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سخنرانی کردند.

در ادامه این مراسم و پس از پخش کلیپی از سخنرانی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فاطمه سلیمانی، دختر سردار شهید سلیمانی در جایگاه این مراسم حاضر شد و به قرائت نامه‌ای از سردار سلیمانی پرداخت که خطاب به وی نگاشته شده بود.

در پایان  مراسم، از تندیس و مجسمه سردار سلیمانی در حضور خانواده سردار شهید سلیمانی ، وزیر صمت،  پیشکسوتان و هنرمندان حاضر در مراسم، رونمایی شد.

تندیس سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت دائمی در یکی از جایگاه‌های موزه مشاهیر برج میلاد قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 3
    وزیر صمت مشخصه خیلی با خانواده شهید جوره
    • محمد IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      0 1
      سلام.اقای رزم حسینی وزیر صنعت و معدن کرمانیه و از همرزم های حاج قاسم.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    24 2
    بغض را در گلویم را با گفتن آنکه حاج قاسم با امام زمان عج برمیگردد فرو میخورم و لحظه شماری آن جمعه خاص را میکنم که همه عالم خبر ظهور آقا امام زمان عج را میشنوند.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 4
    اگه ناراحت نمیشین دست کمی از تندیس هایی که از ایشون ساخته شد نداره. اون شباهتی که باید رو نداره. خصوصا لب و تا حدودی گونه ها. چرا وقت نمیذارین برای یک کار خوب؟ :/
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    7 1
    ای جانم شهید زیبا سیرت و صورت
  • احمد IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    14 1
    کاش بجای حاج قاسم یه سری از این مسئولان بی غیرت و بی کفایت میمردن واقعا تا صد سال دیگه مثل حاج قاسم پیدا نمیشه درود به شرف سربازیش واین همه ابهتش
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 6
    جمع کنید بابا آبرو مملکت بردین اینا چه تندیس و مجسمه هایی هست میسازید خیلی زشته معلوم نیست کی با چه نیتی اینارو مسازه که هیچ شباهتی نداره بماند چهره شخص نابود میشه چنان بدقواره و زشت میسازن کجا اینشکلی بوده همه فقط عجله دارن سریعتر با نمایش مجسمه و اسم گذاشتن رو گوچه خیابون و افتتاح به نام سردار سلیمانی از اسمش نفع ببرن براشون هم مهم نیست با این چیزایی که میسازن چه ضربه ای میزنن یک نفر نیست جلوی اینارو بگیره با این مجسمه های بدقواره و زشت همه مجسمه هایی که ساخته شد روی هم بزاریم یدنه مجسمه خوب ازش درست نمیشه توروخدا مجسمه نسازید یا بدید اساتید اینکار بسازن
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    5 4
    عکسای پسر حاج قاسم را که می بینم انگار از یه چیز عاصیه
  • م IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    اقا نکنید دل خانوادش و هی خون میکنید بجاش راهش و ادامه بدید
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 2
    مرام حاج قاسم را در دلهایتان بگذارید اینها همش تشریفاته
  • جعفرحمیدی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    0 1
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس