دلدادگی خانواده شهدای تشییع در کرمان؛ فاطمه‌ام فدای مکتب حاج‌قاسم+ تصاویر - کراپ‌شده

سلام دختر شیرمرد ایرانی؛ مطمئن باش ما هیچ وقت از آمدن به مراسم تشییع حاج‌قاسم پیشمان نخواهیم بود من پارسال یک دانه دخترم فاطمه را فدای مکتب حاج‌قاسم کردم، زندگی‌ام فردا حاج قسم و مقام معظم رهبری.

به گزارش مشرق، عصر امروز و در ادامه ویژه‌برنامه‌های یکمین سالگرد شهادت شهدای مقاومت با حضور فرزندان حاج‌قاسم، خانواده شهدا، وزیر اطلاعات و ... نخستین یادواره شهدای مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در مصلای کرمان برگزار شد.

این مراسم لحظه لحظه‌اش آمیخته بود با عشق و ارادت به حاج‌قاسم، خانواده‌هایی که آمده بودند تجدید پیمانی مجدد داشته باشند با حاج‌قاسم و فرزندانش، از راه دور و نزدیک از شهرهای کرمان و استان‌های دیگر از جمله خوزستان و می‌گفتند آمده‌ایم تجدید پیمان کنیم با فرزندان حاج قاسم.

زندگیم فدای حاج قاسم و مقام معظم رهبری

پدر شهیده فاطمه کرمانی از شهدای تشییع در حاشیه این مراسم خطاب به زینب سلمیمانی اظهار کرد: سلام خواهرم سلام زینب خانم، سلام دختر شیرمرد ایران، سلام دختر سردار ایران، ممطئم باشید ما هیچ وقت از آمدن در مراسم تشییع سردار پیشمان نخواهیم بود، من پارسال یک دانه دخترم فاطمه را فدای این راه کردم و فدای مکتب حاج قاسم کردم، امسال دو فرزند دیگرم را به عشق سردار و با توجه به عهد و پیمانی که با حضرت آقا بسته‌ایم آوردم، این دوفرزندم، خودم همسرم و زندگیم فدای حاج قاسم و مقام معظم رهبری از حضرت آقا بخواهید لیاقت داشته باشیم با ایشان دیدار داشته باشیم.

مطمن باشید اگر یکبار که نه، صد بار دیگر هم بیایم و فرزندانم را در راه مکتب حاج قاسم و ولایت از دست بدهم لحظه‌ای پشیمان نخوام بود و مطئمن باشید تا آخرین قطره خون در کنار ولایت و در راه و رهرو مکتب حاج قاسم عزیز هستیم و خواهیم بود.

رونمایی از تمثال حاج‌قاسم بر اساس مدل سه‌بعدی

استوار دوم وظیفه سیدسجاد ملکی نیز در ارتباط با پروژه ساخت تمثال حاج‌قاسم که در حاشیه این مراسم رونمایی شد، اظهار داشت: این کار از اردیبهشت ۹۹ تا اوایل دی ماه انجام شد که در این سازه از ۶ طیف رنگی و ۱۰۸ هزار و ۷۴۴ لوگو سازه در آن استفاده و قاب شهید بزرگوار را در ابعاد ۲.۶۰ متر در ۲.۶۰ متر طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این تمثال سه بعدی و نمونه قاب سبک جدیدی است، افزود: هدف یک احترام خاصی بوده که به شهید بوده و خواستم دینم را به شهید سلیمانی ادا کنم.

محمدرضا پسر حاج‌قاسم یک تسبیح را به عنوان هدیه ناقابل جهت ساخت این تمثال به سجاد ملکی تقدیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس