کد خبر 1166252
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
حجی‌زواره: پرسپولیس را دو بر صفر می‌بریم/ امیدوارم تیمداری باشگاه استقلال تداوم داشته باشد

مربی تیم تکواندوی استقلال تهران گفت: امیدوارم در سال‌های آینده هم باشگاه استقلال در لیگ تکواندو تیمداری کند و حضورش به صورت مداوم باشد.

به گزارش مشرق، مسعود حجی‌زواره در پاسخ به این سوال که آیا طرفدار تیم فوتبال استقلال هم هست، اظهار داشت: استقلالی دو آتشه هستم و خیلی به این لباسی که به تن دارم می‌بالم. تیمم فردا (دوشنبه 22 دی ماه) دو بر صفر دربی را می برد.

مربی تیم تکواندوی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری لیگ تکواندو با تعداد بازی‌ها کمتر مناسب بود، عنوان کرد: همین که باز تکواندوکاران در کورس مسابقات قرار می‌گیرند، خیلی خوب بود. چون بچه‌ها برای حاضر شدن در رقابتها چند ماه تمرین می‌کنند و با آمادگی ایده‌آل وارد پیکارهای حساس لیگ می‌شوند. خدا را شکر که ورزشکاران در قالب مسابقات لیگ به میادین ورزشی بازگشتند. به خاطر اینکه امسال شرایط خاصی به خاطر بیماری کرونا در سراسر دنیا وجود دارد، باید بیشتر پروتکل‌های بهداشتی رعایت کنیم و به این علت است که مسابقات لیگ تکواندو طی دو هفته‌ برگزار می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

مهاجمان استقلال تکلیف دربی را مشخص می‌کنند

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با اشاره به اینکه استقلال برای نخستین بار است در لیگ تکواندو حضور یافته است، یادآور شد: یک تیم جوان را امسال برای شرکت در لیگ تکواندو جمع کردیم. امیدوارم در سال‌های آینده هم استقلال در لیگ تکواندو تیمداری کند و حضورش به صورت مداوم باشد. همچنین بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب از رده سنی پایه‌ای نظیر خردسالان و نوجوانان، استعدادهای زیادی را در سالهای آینده به تکواندو ایران معرفی کنیم. 

حجی‌زاده در پاسخ به این سوال که تیم تکواندوی استقلال آیا تماشاگر دارد، خاطرنشان کرد: به خاطر بیماری کرونا تماشاگران اجازه ورود به سالن ندارند ولی اگر هواداران می‌توانستند در مسابقات لیگ حضور داشته باشند به طور حتم پرشور تر در سالن تکواندو حاضر می شدند و تیم مورد علاقه شان را تشویق می‌کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    6 5
    اسم سایت و عوض کنین استقلال نیوز بهتونم میاد.
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      5 5
      تو دیگه چی میگی لنگی اگه داوری و حمایت های بابا مسعود در پنج سال پیش نبود خبری از جام اسنپی هم نبود
    • مسیحا IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      6 3
      کیسه طلا بابا مسعود واسه شما بابا بوده که فقط بیست و یک میلیارد واسه یه شیخ اتون هزینه کرده برابر با قرارداد نصف بیشتر بازیکنای پرسپولیس باقی ولخرجیهاتون بماند از شفر و استراماچونی تا جبارف و و باقی داستاناتون نه پرسپولیس که یه برانکو داشت واسه کل عمرتون بس بود پرش دادن حالا از ایمون زاید نمیگم براتون که پماد لازم نشید تو این گرونی و کرونا ....
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      3 1
      16:43 لنگی طلا اولا چرند نگو چون لنگی بودن بابا مسعودتون خیلی وقته ثابت شده فراری دادن مربیان و بازیکنان کمترین لطفی بود که در حق شما کرد لیگ مهندسی حاشیه سازی برای تیم های حریف و ...فسادهاش آنقدره که شمردنی نیست تو برو برانکو را بگو طلبشو از بیت المال دادین یا شستا باشگاهتونو توقیف کرد خواهشا واقعیت ها را انکار نکن و تیم شما منفورترین تیم ایرانه حتی حق خوریتون ثابت هم شده هوداران سپاهان و تراکتور و فولاد و ذوب آهن هم از شما نفرت دارند پس خواهشا سکوت
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      1 0
      بیجا کردی طلبش یه کمش از پول انتقال بیرانوند بود بقیشم قرض کردن وبابتش طلبکار دارن میلیاردی! اگه انقد دست ودل باز بودن همون موقع که بیرونش کردن دلارم 4 هزار تومن بود میدادن یا وقتی که 50 درصد تخفیف داده بود اگه منظوری نداشتن و میخاستن بدن!!!
  • محمداستقلالی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    4 5
    لنگی چرا ناراحتی؟امیدتون به بابا مسعودتون باشه که ۵سال برا شما جام الکی میاره ویترین جام شما خالی بود
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      1 0
      شما فقط هواداری یا تو این 5 سال فوتبالم نگاه کردی؟ مرد مضل پیروز قربانی کم گیر میاد ...
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    بر استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس