کد خبر 1166193
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
دربی بدون تماشاگر دربی نیست/ تیم فکری شانس خوبی برای پیروزی دارد

نایب رییس سابق هیات مدیره استقلال گفت: امیدوارم هرچه زودتر کرونا نابود شود و فوتبال مثل گذشته با تماشاگر برگزار شود. دربی بدون تماشاگر خیلی هم دربی نیست.

به گزارش مشرق، رضا صادق پور نایب رییس پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: بازی‌های این فصل از لیگ برتر خیلی دلچسب نیست چون واقعاً جای خالی تماشاگران روی سکوها خالی است. این موضوع حتی روی دربی هم تاثیرگذار است و از رنگ و بوی دربی می‌کاهد. دربی بدون تماشاگر خیلی هم دربی نیست.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: ارزیابی شرایط فنی دو تیم نشان می‌دهد وضعیت آبی پوشان به لحاظ کیفیت فنی به مراتب بهتر است و بی تعارف باید بگویم جدا از اینکه من تمایلم به پیروزی این تیم است، شانس آنها هم روی کاغذ به مراتب بیشتر است. فکری تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و این تیم روز به روز هم بهتر می‌شود.

صادق پور در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در ایامی که آبی پوشان بیشترین پیروزی را داشته و حتی با یک بازی کمتر از رقبا در صدر جدول قرار دارند، عده‌ای با بهانه‌های بنی اسراییلی قصد تخریب تیم را داشته و کیفیت بازی‌های این تیم را بهانه می‌کنند. سئوال من این است که مگر کیفیت فنی سایر تیم‌ها از تیمِ فکری بهتر است؟ چرا به کیفیت هیچ تیمی نمی‌پردازند اما کیفیت فنی تیمی که در صدر جدول قرار دارد را به چالش می‌کشند.

نایب رییس و مدیر سابق آکادمی آبی پوشان خاطر نشان ساخت: برخی انتقادات دلسوزانه و در راستای از بین بردن نقاط ضعف است. اما متاسفانه برخی انتقادات کاملاً جنبه تخریبی داشته و فرد انتقاد کننده با پوشش دلسوزی قصد ضربه زدن به تیم را دارد و در این فضا می‌توان منتقد دلسوز از منتقد مخرب را شناخت. اهالی باشگاه استقلال آنقدر ذکاوت دارند که در این فضا فرق بین افراد را به درستی تشخیص دهند.

وی تاکید کرد: امیدوارم در این فصل که فضای خوبی برای موفقیت آبی پوشان شکل گرفته، هواداران هم باهوش عمل کنند و اجازه ندهند یکسری حواشی مانع از عدم موفقیت این تیم شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    مورچه چیه که تماشاچی اش چی باشه، اون هم تو کرونا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس