کد خبر 1166021
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
سعید فتاحی

سرپرست اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:از آقای آجورلو تشکر می کنم که به جوان‌ها اطمینان کردند و امیدوارم در صورت انتخاب بتوانم به فوتبال کمک کنم.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی بعد از خروج از فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قول می‌دهم اگر انتخاب شدم در دور بعد یک استیج خوب برای شما خبرنگاران بگذرم و یک برنر هم برای تبلیغات و درآمدزایی فدراسیون نصب کنم تا از شما یک پذیرایی خوب صورت بگیرد.

وی افزود: از آقای آجورلو تشکر می کنم که به جوان‌ها اطمینان کردند و امیدوارم در صورت انتخاب بتوانم به فوتبال کمک کنم.

وی در خصوص مشکلات متعدد مالی فدراسیون گفت: ان شاالله همه باید کمک کنند. الان همه چیز دست مجمع است و امیدوارم انتخاب‌های درست انجام شود. امیدوارم همه برای موفقیت فوتبال پیگیری کنند و هیات های فوتبال و استان‌ها و  بقیه اعضا به هم کمک کنند.

فتاحی در خصوص شانس آجورلو و اینکه معمولا پیش از انتخابات رایزنی‌هایی صورت می‌گیرد عنوان کرد: صد در صد رایزنی‌هایی از طرف افراد مختلف صورت می گیرد و ان شاالله مجمع اعتماد کند و این اتفاق رخ بدهد و ما انتخاب شویم.

سرپرست اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا ایران توانایی میزبانیجام ملت‌های آسیا را دارد عنوان کرد: شما شک نکنید که ایرانی‌ها همیشه کارهای سخت می‌کنند. امیدوارم بتوانیم میزبان جام ملت‌های آسیا باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 43ساله IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    بله با داشتن استادیوم هایی چون نساجی مازندران ایران شایسته میزبانی است
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      0 0
      بگم ترامپ بیاد بگیره تو رو بعد تو خواب خفه ش کنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس