کد خبر 1165491
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
قنبرزاده: علی کریمی تنور انتخابات را داغ کرد/ موضوع اقتصادی فدراسیون فوتبال چالشی جدی است

منصور قنبرزاده نایب رئیس پیشنهادی دو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات پیش رو اعتقاد دارد چالش اصلی و جدی در این فدراسیون مسئله اقتصادی است.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده درباره معرفی‌اش به‌عنوان نایب رئیس پیشنهادی از سوی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و حیدر بهاروند برای انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخابات رقابتی است که در کنار رفاقت انجام خواهد شد. به هر حال دوستان لطف داشتند و بنده را در پست نایب رئیس پیشنهادی معرفی کرده‌اند تا ببینیم در روز انتخابات چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: پیشنهاد بنده این است که دوستان در هر پست و سمتی که کاندیدا شده‌اند، برنامه بدهند و این برنامه را در اختیار مجمع قرار دهند. پس از انتخاب نفرات از سوی مجمع نیز همه موظف هستیم به آرا احترام بگذاریم، چرا انتخاب بهترین نفرات جزو اختیارات مجمع است. مجمعی که 89 نفر عضو دارد، قطعاً انتخاب درستی خواهد کرد و امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود، رفاقت‌ها بماند، چون رقابت انتخاباتی مطمئناً برای همین یکی دو ماه است و بعد از گذشت زمان این ماجرا تمام خواهد شد. باید سعی کنیم در مسیر انتخابات حرکت کنیم و خروجی هر چه باشد، باید با یک اجماع کار را پیش ببریم و همه به افرادی که انتخاب می‌شوند، احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید:

کفاشیان: هرکسی توانایی اداره فوتبال را دارد بیاید

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و نایب رئیس پیشنهادی دو نامزد ریاست این فدراسیون در انتخابات پیش رو درباره حضور نفراتی چون علی کریمی، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، حیدر بهاروند و زمزمه‌های حضور مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی در این عرصه گفت: کاندیداهای ریاست فدراسیون همه عملکردشان مشخص است و برنامه خود را به مجمع خواهند داد و همه قابل احترام هستند. عده‌ای مدیر بوده‌اند و نامزدی چون علی کریمی هم یک فرد کاملاً ورزشی، فرهیخته و قابل احترام است. همین که کریمی برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرده، باید از او تشکر کنیم که باعث شور و نشاط انتخابات شده است.

قنبرزاده تأکید کرد: ورود کسی مثل علی کریمی جای تشکر دارد و همین که مانند دوران بازیگری‌اش شهامت خود را نشان داده و وارد عرصه مدیریتی شده، بسیار قابل تقدیر است. جامعه فوتبال باید از این اتفاق خوشحال باشد و من هم به‌عنوان عضو بسیار کوچک این جامعه از کریمی تشکر می‌کنم و بسیار خوشحالم که وارد گردونه انتخابات شده و حضورش تنور را گرم می‌کند. مجمع هم از این اتفاق خوشحال شده است، اما در بحث انتخابات باید ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد.

وی در واکنش به این مسئله که سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرده که با حضور علی کریمی از حضور در انتخابات منصرف شده است و جایی که افرادی چون کریمی هستند، نامزدهای دیگر حتی نباید به خود اجازه ثبت‌نام بدهند، اظهار داشت: این اظهارنظر ایشان بوده و نظرش هم محترم است، اما اجازه بدهید من در این خصوص چیزی نگویم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال همچنین در واکنش به اینکه رئیس بعدی فدراسیون با بدهی سنگینی مواجه خواهد بود و این بدهی بالغ بر 500 میلیارد تخمین زده می‌شود، گفت: چون خودم کاندیدا هستم باید در حد مختصری صحبت کنم. با این حال دوستانی که کاندیدای ریاست شده‌اند، باید در بحث اقتصادی برنامه وسیع داشته باشند که این برنامه را ارائه خواهند داد. من در جریان جزئیات نیستم، اما بحث اقتصادی در این انتخابات شاخص بسیار مهم و چالش بسیار جدی است. رئیس و تیمی که همراه او به فدراسیون می‌آیند، باید برنامه اقتصادی داشته باشند که احتمالاً در برنامه‌هایی که رسانه‌ها برای آنها می‌گذارند، این برنامه‌ها را ارائه خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس