کد خبر 1165946
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

پالایش همچون هفته گذشته روز معاملاتی منفی را سپری کرد و با قیمت پایانی ۶۶۸۱۰ ریال و ۳.۱۲ درصد کاهش نسبت به روز قبل معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، تا امروز ۲۰ دی ماه ۹۹، سهامداران صندوق پالایش که در شهریور آن را از دولت خریداری کرده‌اند، ۳۴ درصد ضرر کردند. تمام نمادهای مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۲۰ دی ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰دی ۹۹ +جدول

شپنا و شتران امروز جزء نمادهای پرتراکنش بازار بودند و شپنا امروز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. شتران با ۴.۷۶ درصد منفی با قیمت پایانی ۹۰۰۰ ریال جزو ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت بود. شپنا با ۴.۳۲ درصد منفی، شبریز با ۳.۶۵ درصد منفی و شبندر با ۴.۵۴ درصد منفی به کار خود در اولین روز معاملاتی هفته پایان دادند.


ارزش پالایشی یکم ۲۰ دی ۹۹

امروز شنبه ۲۰ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۱۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۶۸۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۶۹۶ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    کسی میدونه این نمودار رو از کجا میشه گرفت؟
  • عبدالصالح IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    5 میلیون متضرر عصبانی که 6ماه هست متضررند را دریابید سرمایه اجتماعی عظیمی هستند که با اتحاد می توانند خیلی کارها انجام دهند
  • محمدرضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    صندوق پالایش یکم رو نجات بدین سرمایه ما پودر داره میشه کمک کمک کمک کمک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس