کد خبر 1165740
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
مسابقات و لیگ‌های والیبال ایران مزین به نام سردار شهیدقاسم سلیمانی شد

سه کتاب با عناوین «اسم رمز شهید سلیمانی»، «عمو قاسم مرد خستگی ناپذیر» و «فاتح دلها» با موضوع شهید سلیمانی در گلستان نگاشته شد.

به گزارش مشرق، در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، برنامه‌ها و مراسم مختلفی در گلستان برگزار شد و همه یاد سردار دل‌ها را گرامی داشتند.

همچنین در خلال برگزاری آئین‌ها و مراسم، از سه کتاب با عناوین «اسم رمز شهید سلیمانی»، «عمو قاسم مرد خستگی ناپذیر» و «فاتح دل‌ها» رونمایی شد.

کتاب اسم «رمز شهید سلیمانی» که به قلم «ام کلثوم دهقان» تألیف شده، یک اثر پژوهشی است که به بیان فعالیت‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مبارزه با اشرار و دفاع از حرمین آل الله تا لحظه شهادت ایشان پرداخته است.

بخش‌هایی از این کتاب به لهجه‌های ترکمنی و مازنی نگاشته شده و بخش‌هایی از آن به دو زبان انگلیسی و عربی ترجمه شده است.

این کتاب با مجوز انتشارات شهدای نینوا، وابسته به مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه نینوا استان گلستان به چاپ رسیده است.

کتاب «عمو قاسم، مرد خستگی ناپذیر»، خلاصه ایی از زندگی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در قالب دلنوشته و شعر برای گروه سنی نوجوانان تدوین کرده است.

این کتاب به قلم مداح اهلبیت (ع) «علیرضا احمدیِ بیارجمندی» و با مجوز انتشارات شهدای نینوا به چاپ رسیده است.

کتاب «فاتح دل‌ها» که توسط شاعر گلستانی «سیدعلی کریمیان» برای گروه سنی کودکان در قالب شعرِ کودک همراه با رنگ آمیزی سروده شده و با مجوز انتشارات شهدای نینوا به چاپ رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس