سارق تریبون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

نیروهای امنیتی در آمریکا یکی از طرفداران دونالد ترامپ را که در حمله به کنگره، تریبون «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان را کند و با آن عکس گرفته بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه بگیر و ببندها در آمریکا به دنبال حمله حامیان رئیس‌جمهور به جلسه کنگره برای تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات، نیروهای امنیتی سارق تریبون رئیس مجلس نمایندگان را دستگیر کردند.

پایگاه خبری «هیل» به نقل از وبگاه «میامی هرالد» گزارش داد، مردی که عکسی از او در حال حمل کردن تریبون نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در جریان حمله به کنگره منتشر شده بود، دستگیر و زندانی شده است.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، این فرد نامش «آدام کریستین جانسون» است و او جمعه‌شب با حکم فدرال به یک زندان محلی در شهرستان «پاینلاس» ایالت فلوریدا منتقل شد.

ببینید:

فیلم/ روایت خبرنگار آمریکایی از حمله به کنگره

عکس حمل تریبون سخنرانی نانسی پلوسی توسط این جوان آمریکایی در شبکه‌های اجتماعی بسیار دست به دست (وایرال) شد و این موضوع در نهایت به شناسایی هویت او منجر گردید.

بیشتر بخوانید:

روز دفن دموکراسی در آمریکا

آدام کریستین جانسون در چند مطلبی که در شبکه‌ اجتماعی شخصی خود منتشر کرده بود، از اقامت خود در واشنگتن دی سی قبل از حمله اخیر به کنگره آمریکا خبر داده بود.

ببینید:

عکس/ پس از شورش

طبق گزارش میامی هرالد، این حامی دونالد ترامپ همچنین پیشتر مطالبی تند و زننده علیه جنبش «جان سیاهات اهمیت دارد» در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده بود.

«اداره تحقیقات فدرال» (اف‌بی‌آی) آمریکا روز پنجشنبه و یک روز بعد از حمله حامیان رئیس‌جمهور این کشو.ر به کنگره که ۵ کشته و ده‌ها زخمی بر جا گذاشت، اعلام کرد در حال جستجو برای دستگیری همه عاملان این حمله است.

طبق گزارش میامی هرالد، جانسون ۳۶ ساله و دارای پنج فرزند است و در منطقه «پریش» در ایالت فلوریدا سکونت دارد.

پیش از این در خبرها آمده بود که نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا، ۵۲ نفر را در ارتباط با حمله به کنگره بازداشت کردند که چهار تن از بازداشت‌شدگان، بدون مجوز سلاح حمل می‌کردند.

وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه علیه ۱۳ نفر در ارتباط با حمله به کنگره این کشور اعلام جرم کرد.

از جمله اتهام‌های وارده علیه عاملان حمله به کنگره، تهدید جانی علیه یک قانونگذار ایالت ویرجینیای غربی و همچنین سرقت اموال دفتر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا است.


«آدام کریستین جانسون» سارق تریبون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    13 1
    درود به شرفش
  • Mohammad IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    3 0
    با سلام با روح شهدای سرافراز ایران عزیزم‌. چوب خدا صدا ندارد. آرامم مغلوب نفس خودش شد. نردبان این جهان ما ومن ست.عاقبت این نردبان افتادنیست
  • م ا IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    مردیکه الدنگ دزد
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    آدام لااقل یه ماسک میزدی گیر نیفتی خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس