کد خبر 1164961
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

امروز قصد داریم با یکی از بهترین، راحت‌ترین و امن‌ترین پانسیون‌هایی را که در تهران وجود دارد، آشنا شویم. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد دارند برای کار و شغل و یا ادامه تحصیل، شهر و دیار خود را به مقصد تهران ترک کنند، پس لازم است حتما با این پانسیون بی‌نظیر آشنا شوید. 

معرفی پانسیون دخترانه سعادت

همچنین اگر پدر و یا مادری هستید که نگران اسکان فرزندشان در محیط جدید و چگونگی محل زندگی فرزندشان هستند، حتما و حتما باید با پانسیون دخترانه سعادت که تمامی ویژگی‌های یک پانسیون مناسب را دارد، آشنا شوید.

معیارهای یک پانسیون دخترانه خوب

حتما می‌پرسید که ویژگی‌های یک پانسیون دخترانه خوب چیست و چرا پانسیون دخترانه سعادت را یکی از بهترین پانسیون‌های تهران می‌دانیم. دلایل زیادی وجود دارد که پانسیون دخترانه سعادت را به یکی از بهترین‌های پانسیون دخترانه تهران تبدیل می‌کند:

v موقعیت مکانی عالی

 همه این را می‌دانیم که زندگی کردن در یک محیط خوب، با فرهنگ و سطح اجتماعی مناسب، چقدر در روحیه، افکار و اندیشه انسان سازگار است. به خصوص وقتی که به صورت انفرادی و در محیطی جدید و با افرادی که قبلا آن‌ها را نمی‌شناختید، زندگی کنید. پانسیون دخترانه سعادت با قرار گرفتن در منطقه سعادت آباد، شرایط بهتر و مناسب‌تری نسبت به سایر مناطق دارد. آب‌ و هوای خوب، دسترسی راحت به مترو و بی‌آرتی و تاکسی، وجود فضای سبز، کافی‌شاپ، مراکز خرید و رستوران‌های متعدد در اطراف پانسیون، این پانسیون دخترانه در تهران را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است،خوابگاه دخترانه سعادت واقع در سعادت آباد بالاتر از میدان کاج، بهترین  و لوکس ترین خوابگاه دخترانه در سعادت آباد می باشد که با توجه به دسترسی های  تاکسی و ایستگاه BRT گزینه مناسبی برای اقامت شما متقاضیان عزیز در بهترین منطقه تهران می باشد

v پرسنل تحصیلکرده و مجرب

 قرار گرفتن در یک محیط جدید و با افرادی که قبلا نمی‌شناخته‌اید، می‌تواند یک چالش برای شما باشد. اما هرچه این افراد در برقرار کردن ارتباط با شما، صمیمی و محترمانه برخورد کنند، قطعا این چالش برای شما آسان خواهد بود. مدیریت و پرسنل پانسیون دخترانه سعادت  تحصیلکرده،باتجربه و صمیمی و البته مسئولیت‌پذیر هستند و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک پانسیون و خوابگاه دخترانه باید دارا باشد.

v امکانات رفاهی

 اگر ساکن پانسیون دخترانه سعادت باشید، از امکانات رفاهی بالایی برخوردار خواهید بود که به شما این امکان را می‌دهد که در زمان خود صرفه‌جویی کنید. به عنوان مثال، قرار داشتن ماشین لباس‌شویی مجزا در هر واحد، شما را از شست‌وشوی لباس به صورت دستی و یا مراجعه به خشک‌شویی بی‌نیاز می‌کند. آشپزخانه هر اتاق مجهز به وسایل لازم از جمله چای‌ساز و قهوه‌ساز، تستر، مایکروویو و سایر لوازم آشپزخانه است. همچنین بند رخت، اتو و میز اتو، اینترنت پرسرعت، کمد دیواری جادار و سیفتی باکس برای هرنفر، از دیگر امکانات این پانسیون دخترانه مجهز است که در ادامه توضیحات بیشتری ارائه داده می شود.

· ۵طبقه مسکونی دارای آسانسورکه هرطبقه دارای دو واحد مجزاست.متراژ هر واحد تقریبا ۲۰۰ متر میباشد.

· هر واحد دارای آشپزخانه تمام ام دی اف، گاز رومیزی ۵شعله ترموکوبل دار، هود،سینک دوقلو، ٢۵-٣٠ واحد کابینت، پنجره مشرف به حیاط، لباسشویی، مایکروویو، چای ساز-قهوه ساز، تُستر میباشد.

· لابی هر واحد تقریبا ٣٠ متر است که شامل مبل ۶ نفره غذاخوری ۴ نفره، جارو برقی،LED43اینچ ، موکت کفپوش هتلی خارجی (عایق دما و صدا )میباشد.

· واحد ها شامل میز آرایش و پاف، سشوار و پایه سشوار، اتو و میز اتو ، بند رخت تمام استیل هستند.

· همچنین واحد ها شامل اینترنت فوق سرعت ۵٠ مگ نامحدود(ساختمان دارای پهنای باند اختصاصی است)میباشد.

· متراژ اتاق ها بین ١۵ تا٢۵ متر میباشد، کفپوش تمامی اتاقها موکت sisalاست که در بالا به آن اشاره شد، پنجره دوجداره upvc، برچسب مات کننده شیشه، شببند متصل به پنجره ها،دولایه پرده، لوستر های استاندارد نوری، کمد تمام ام دی اف سیفتی باکس برای هر نفر،

· تخت های مستحکم و مقاوم ، خوشخواب های صددرصد طبی، ویخچال فریزر ٢٢فوت آبسردکن دار(بالا یخچال،فریزر پایین)،اسپیلت، شوفاژ و گرمایش از کف از امکانات اتاق میباشد ضمنا هر نفرسیفتی باکس تمام ام دی اف جاکفشی نیز دارد.

· کلیه طبقات ساختمان شامل مشاعات، اتاق ها، آشپزخانه ها، راهروها و. مجهز به سیستم اعلام حریق میباشند.

· ساختمان مجهز به سیستم پیجینگ مرکزی، اینترکام (ارتباط داخلی) میباشد.

· واحد هامجهز به جعبه کمک های اولیه و کپسول آتشنشانی میباشد.

· اتاق سرور مجهز به کپسول خاموش کننده و همچنین کپسول co2 میباشد.

· نظافت کلیه خوابگاه توسط خدمه به صورت دقیق روزانه انجام میشود و هرروز مایع ظرفشویی و دسشویی شارژ میشود.

· باز شدن درب ورودی ساختمان با تگ شخصی افراد صورت میگیرد و درب ورودی ساختمان نیز باسیستم اثر انگشتی باز میشود.

· متراژ حیاط ساختمان تقریبا٣٠٠ متر میباشد.

· ساختمان داری ٣ طبقه مشاعات میباشد که یک طبقه آن به باشگاه بدنسازی، آرایشگاه ، سالن ماساژ و تعلق داده شده، طبقه دیگر شامل اتاق مدیریت، اتاق سرور ، سالن مطالعه ،نمازخانه و میباشد و طبقه دیگر آن (روف گاردن مسقف)به کافه رستوران ، کترینگ و سوپر مارکت اختصاص داده شده است.

امکانات ویژه پانسیون دخترانه سعادت

اگر قصد سکونت در این پانسیون دخترانه بی‌نظیر را دارید، باید بدانید که این پانسیون علاوه بر اینکه تمامی ویژگی‌های یک پانسیون عالی را دارد، امکانات ویژه دیگری دارد که تعداد معدود و محدودی از پانسیون‌ها در ایران دارای این امکانات هستند. از جمله این امکانات ویژه می‌توان‌ به:

· سالن زیبایی: پانسیون دخترانه سعادت دارای یک سالن زیبایی و آرایشگاه می‌باشد که ساکنان این پانسیون می‌توانند به جای مراجعه به سالن‌های زیبایی بیرون از پانسیون، از همین مکان استفاده کنند و در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

· باشگاه ورزشی: ساکنان پانسیون دخترانه سعادت می‌توانند به جای رفت و آمدهای طولانی مدت به باشگاه این پانسیون مراجعه کنند. زمان فعالیت این باشگاه به گونه‌ای است که تمامی ساکنان بتوانند در هرساعت از روز از آن استفاده کنند.

· سالن مطالعه آکوستیک (دیوار ها و کف)فوق پیشرفته دارای میزو صندلی که با دیوایدر جدا شده اند و پریز برق مجزا برای هرنفر از امکانات خوابگاه سعادت میباشد

ویژگی های منحصر به فرد اتاق ها

پانسیون  دخترانه سعادت بهترین پانسیون دخترانه در تهران دارای اتاق های لوکس با بهترین امکانات جهت رفاه حال ساکنین گرامی

· اتاق نورگیری بالایی دارد و موقعیت اتاق جنوبی شرقی میباشد.

· کف موکت ( برند خارجی sisal ضد حریق و عایق صدا و دما)

· پنجره های upvc و شببند دار ومشجرشده با پرده های توری و کتان با کیفیت از بهترین برند

· تخت و خوشخواب های کاملا طبی ، زیر تخت درب های mdf دارند

· سیستم گرمایش از کف و شوفاژ

· سیستم سرمایش کولرگازی ،

· یخچال و فریزر 22فوت (آبسردکن دار و فریزر کشویی)همراه با محافظ

· کمد های mdf قفل دار safebox و رگال دار قدی

· اعلام حریق، لامپ های حرفه ای جهت روشنایی کاملا استاندارد.

تماس با خوابگاه جهت رزرو

تماس با خوابگاه جهت رزرو:

آدرس:تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان علی اکبر(۱۲)، بعد از تقاطع اول (بین بهزاد و مجد)، پلاک ۷

شماره تماس:

09363371128
 021-22068825
 021-22068823


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس