به گزارش مشرق، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جایگزینی بندر چابهار به جای بنادر امارات از ماجرای واردات ۱۴ میلیارد دلاری از طریق بندر دبی و پرداخت هزینه اضافی حمل و نقل و گمرک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ناشناس IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    1 1
    مسؤلین عزیز شما کجا به فکر چابهار هستید چابهار آب شیرین نداره به ولا نداره حتی ی آب‌شیرین کن استاندارد نداره گردشگران بدبختند نمیتونند به راحتی ی لیوان آب بخورند تازه راه آهن نداره قطار نمیتونه بره بزرگ راه نداره جاده خیلی شلوغه هر روزتصادف های وحشتناک اتفاق میفته باید در همین دو سال اخیر بزرگراه از چابهار تا زاهدان کلا احداث بشه، میتونید؟؟این مشکلات حل کنید ،بزرگراه و فرودگاه و راه آهن و آب شیرین برای خوردن آب؛ از طریق احداث آب‌شیرین کن، میتونید این مشکلات رو حل کنید؟ و مهمتر کی این مشکلات حل میشه؟ده سال بعد؟؟؟؟چابهار رو سپردید به هندوستان بی عرضه
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    3 0
    جناب دکتر گرامی علت عدم وارادات مستیقیم ربطی به امکانات بندری نداره.همین بندر شهیدرجایی ۱۵۰ میلیون تن در حال حاضر ظرفیت داره درحالی که بندر چابهار در فاز نهایی به ۱۰۰ میلیون تن هم نمیرسه. حالا چرا مستقیم نمیان شهید رجایی کالا خالی کنن چون خیلی از شرکت ها بزرگ دنیا به علت تحریم اولیه امریکا مستقیم با ما کار نمیکنند حالا بهتر بود مسولان ما در این ۳۰ سال تمرکز تجارت غیر مستقیم رو در امارات نمیزاشتن ،کشور عمان هم گزینه خوبی برای ما بود
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    3 13
    ابن تندر از کی اقتصاددان شده
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      7 2
      از وقتی حسن کلیدساز شد و ظریف دیپلمات!!!
    • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      0 0
      همه دشمنان دکتر فقط بلدن دلقک بازی در بیارن حتی نمی‌تونید یه ایراد کوچک بگیرید خیلی حقیر تشریف دارید
  • خیرمحمد کدخدایی IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 0
    چابهار با حرف زدن، شعار دادن و صرفا جلسه گرفتن پیشرفت نمیکنه مرد عمل میخواد که نداریم متاسفانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس