دفترِ هیات در تهران و رئیس در قشم!/ دوچرخه‌سواری پایتخت به حال خود رها ‌شده است

رئیس هیات دوچرخه سواری تهران مدتی است که در قشم ساکن شده و مشخص نیست چرا کسی به وضعیت این هیات رسیدگی نمی‌کند.

به گزارش مشرق، هیات‌های ورزشی پایتخت یکی از هیات‌های مهم در هر رشته محسوب می‌شود و در برخی مواقع هم خودشان به اندازه یک فدراسیون اهمیت دارند، اما ظاهرا برای دوچرخه سواری اینطور نیست و همه چیز رها شده است.

امید سراجی که دی ماه سال 96 با آرایی ضعیف به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران انتخاب شده بود، مدتی است که در تهران حضور ندارد و به دلیل مسائل شخصی راهی جزیره قشم شده و هیات نیز به حال خود رها شده است.

سراجی  که زمانی گفته بود: «هیات دوچرخه سواری باید به عنوان متولی این ورزش نظارت ویژه‌ای در خصوص قیمت‌گذاری ها، اجاره، بازرسی و ایمنی مسیر عمومی سطح شهر داشته تا مشکلات را برای ورزشکاران برطرف کند.» حالا چرا خبری از او در محل کارش نیست. اگر توانایی و فرصت اداره کردن هیات به این مهمی را ندارد چرا استعفا نمی‌دهد تا رکابزنان پایتخت از بلاتکلیفی دربیایند.

* وضعیت نابسامان و اعتراض پیشکسوتان و قهرمانان

مشکلات دوچرخه سواری این روزها یکی دو مورد نیست. مشکلات اقتصادی و گرانی ارز به کنار، اما این رشته از لحاظ مدیریتی هم در بدترین شرایط قرار دارد و در این ضعف مدیریت، هیات و فدراسیون هم جدا از هم نیستند. پیشکسوتان و قهرمانان تهرانی معتقدند وضعیت دوچرخه سواری تهران به زیر صفر رسیده و باید زمان و هزینه زیادی صرف شود تا بخواهد به شرایط نرمال بازگردد.

* فدراسیون و اداره کل مقصر هستند

باید به این نکته هم توجه کرد که سهل انگاری فدراسیون دوچرخه سواری و اداره کل ورزش و جوانان تهران هم در این امر کاملا مشهود است. چرا هیات پایتخت که چند ماهی است رئیس آن در محل کارش حضور ندارد و همه چیز رها شده، تکلیفش روشن نمی‌شود؟ شاید هم قمری در ماه‌های آخر ریاستش در فدراسیون بیشتر به فکر کارهای دیگر بوده است و مدیرکل جدید تهران هم هنوز به شرایط آشنایی پیدا نکرده است.

سراجی در دوره رضا گل محمدی رئیس هیات تهران بود و کار خاصی برای بهبودی شرایط این هیات انجام نداد و انتظار می‌رفت با توجه به اینکه پریچهره خودش زمانی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری بود، به وضعیت این هیات رسیدگی شود، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس