تمام ماجرای تاراج «دار و ندار» فوتبال ایران با «قرارداد خوب» ویلموتس - کراپ‌شده

مدیران فدراسیون فوتبال که مدعی بودند قرارداد خوبی با مارک ویلموتس امضا کرده‌اند، حالا شاهد به تاراج رفتن دار و ندار فوتبال ایران با این قرارداد هستند.

به گزارش مشرق، ماجرای امضای قرارداد با مارک ویلموتس در فدراسیون فوتبال ایران از جایی آغاز شد که مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال گفته بود از قرارداد کارلوس کی‌روش عبرت گرفته‌اند. قراردادی که قرار بود مشکلی برای فوتبال ایران ایجاد نکند، اما حالا به پردردسرترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران تبدیل شده است.

مهدی تاج در حالی از عبرت گرفتن از قرارداد کارلوس کی‌روش صحبت می‌کرد که چندی بعد مشخص شد که گافی تاریخی در قرارداد سرمربی سابق هم در زمان خودش و تمدید شش ماهه قرارداد تا جام ملت‌های آسیا 2019 رخ داده است. جایی که با وجود حذف دیدار رده‌بندی از جام ملت‌های آسیا و نبود رتبه سوم و چهارمی، برای کی‌روش پاداش سومی در نظر گرفته بودند که همین مسئله شکایتی دیگر را علیه ایران مطرح کرد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال حتی پس از فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون، از این قرارداد به‌عنوان «قرارداد خوب» یاد کرد و دفاع جانانه‌ای از آن داشت. قراردادی که حالا به دردسر فوتبال ایران تبدیل شده و «دار و ندار» فدراسیون را به تاراج برده است.

تمام ماجرای این اتفاق را در این ویدئو ببینید تا بیشتر در جریان آن قرار بگیرید:

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    17 0
    باید تاج و دار و دسته اش بازداشت شده و محاکمه شوند
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      9 0
      دار و دسته تاج نابود کرده فوتبال ایرانُ هیچ کسم نیست جلوشو بگیره کی به کیه
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      9 0
      آفرین، انگار خیانت به کشور بین جماعت رسم شده!!!!!!!
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    8 13
    کاری با اشتباهات آقای فردوسی پور ندارم ولی وقتی بود با افشاگری هاش و شفاف سازیها و واگذار کردن مسئولان به پاسخگویی جلوی خیلی از این اتفاقات رو می گرفت واقعا که در این دو سال جاش خالیه و باید این پلیس فوتبال ایران برگرده
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      4 0
      نتیجه هم داشت ؟؟؟
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      3 0
      تو هم داغ یک وراج را داری
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      0 0
      خود فردوسی پور یکی از مشکلات فوتبال ایران بود.
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    15 1
    این مشکلات به این دلیل است که در کل 42 سال تاریخ جمهوری اسلامی ، هیچ مدیری بخاطر اشتباهات کشنده مدیریتی اش و درواقع بخاطر اینکه مسئولیتی را پذیرفته که صلاحیت احرازش را نداشته ، تنبیه و مجازات نشده . تیمور لنگ 700 سال پیش در خاطراتش می گوید یکی از مهمترین دلایل موفقیت من این است که وقتی کاری را به کسی محول میکنم اگر او با توضیح دلایلش آن وظیفه را نپذیرد یا زمان و یا امکانات بیشتری درخواست کند موافقت می‌کنم اما اگر بعد از پذیرفتن مسئولیت آن را به درستی انجام ندهد آن شخص را شدیدا مجازات میکنم چراکه نباید مسئولیتی را می پذیرفت که نمی توانست به بهترین وجه آن را انجام دهد . بدبختانه این اصل مهم در اداره کشور به کل در ایران فراموش شده و تاوان عدم شایسته سالاری در تعیین مدیران را مردم با جان و مال و عمر و اعصاب و آبروی خود می پردازند چون در جمهوری اسلامی کارهای بزرگ را به افراد کوچک و کارهای کوچک را به افراد بزرگ سپرده‌اند . نمونه اش ، موفق ترین رئیس فدراسیون فوتبال بعد از انقلاب به قول تمام اهالی فوتبال صفایی فراهانی بوده اما چون او اصلاح طلب بود باید کنارگذاشته میشد و کسانی جایش را گرفتند که یک صدم سلامت ، مدیریت و کاربردی او را نداشتند .
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    3 0
    سرطان فوتبال ایران تاج و کفاشیان ، مربی تیم سوباسا و کاکرو هم توی کارتون بهتر از اینا است
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    4 0
    همه ای مردم زدن تو سرشون ، چکارش کردند؟
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    6 0
    به چه حقی چوب تاراج به بیت‌المال زده اند؟ تاج و بقیه عوامل این قرارداد رو به عنوان برده بدهید به ویلتموس ، بروند نوکریش را بکنند تا حساب صاف شود
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    3 0
    فوتبال بی صاحابه، پول حرفه ای ولی رفتار و دانش ... .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس