اسماعیلی: سند تحول قضائی، سند اعتماد و خدمت به مردم است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: سند تحول قضائی، سند اعتماد و خدمت به مردم است که البته اجرای آن اجماع ملی و همکاری همه نهادهای حاکمینی را می طلبد.

به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری آنلاین امروز خود با اشاره به اینکه سند تحول قضائی منشتر شده و مورد اقبال عمومی جامعه قرار گرفت، گفت: سند تحول قضائی سند تحقق عدالت، سند خدمت به مردم و سند اعتماد به شهروندان و استمداد از آنها در برپایی عدالت و دادگستری است.

بیشتر بخوانید:

اسماعیلی: درخواست صدور اعلان قرمز ترامپ به اینترپل تحویل شد

وی ادامه داد: سند تحول قضائی سند آسیب‌شناسی وضع موجود و گره‌گشایی از مشکلات روزمره مردم و تضمین حقوق قانونی آنهاست. سند تحول قضائی با اقبال عمومی مردم مواجه شد و البته اجرای آن اجماع ملی و همکاری همه نهادهای حاکمینی را می طلبد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: نقش مردم در اجرای سند تحول نقشی بی‌نظیر است. مشارکت مردم و نهادهای مردمی بیانگر آن است که از منظر متولیان امور در قوه قضائیه، مردم صاحیبان اصلی و ذینفعان واقعی این سند پیشرفته هستند.

امیدوارم با تلاش همکاران بخش‌های مختلف قوه و همکاری نهادهای نهادهای ذیربط با اجرای دقدق سند تحول قضائی بتوانیم قوه قضائیه در تراز جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس