زنگنه: چیزی برای تحریم نمانده است؛ فقط مانده خدماتی‌‎های ما را هم تحریم کنند

وزیر نفت گفت: در هیچ‌کدام از نیروگاه‌های استان‌های البرز، تهران، قم و اصفهان مازوت مصرف نمی‌شود.

به گزارش مشرق، بیژن زنگنه، وزیر نفت در حاشیه سیزدهمین نشست وزارتی نشست اوپک پلاس گفت :هیچ محدودیتی برای صادرات مازوت نداریم؛ همان‌طور که در تابستان هم که مازوت بیشتری داشتیم، تقریبا همه مازوت‌مان را صادر کردیم.

وی این ادعا که گفته می شود وزارت نفت به دلیل ناتوانی درصادرات مازوت آن را در نیروگاه ها می سوزاند گفت :این ادعای بی‌پایه‌ای است و از روی نادانی و ناآگاهی گفته می شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر نفت: چاره‌ای جز مصرف مازوت نداریم

مثل همیشه فقط مردم مقصرند

زنگنه گفت :دلیل استفاده از مازوت در نیروگاه ها به خاطر مصرف زیاد گاز در بخش خانگی و تجاری است و مصرف گاز مردم خیلی بالاتر از برآوردی بوده که ما داشتیم. بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر در و پنجره را باز بگذارند کرونا کاری به آنها ندارد.

وی تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنم که در هیچ‌کدام از نیروگاه‌های استان‌های البرز، تهران، قم و اصفهان مازوت مصرف نمی‌شود. می‌گویند مازوت تهران را خفه کرده است اصلا در نیروگاه‌های اطراف تهران مازوت مصرف نمی‌شود.

وزیر نفت ادامه داد: مصرف مازوت اختراع ما نیست، آلودگی دارد اما در نیروگاه‌های دنیا حدود ۴ میلیارد لیتر از آن مصرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    قشنگ تاجزاده رو له کرد
  • DE ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    خدا رحم کنه
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    مازوت کدومه. صبح اول وقت ببینید چقدر هوا تمیزه! چرا؟ چون از ۹شب تا ۴ صبح اجازه تردد خودرو وجود نداره. خودرو سازی رو تعطیل کنید تا هوا تمیز بشه. یکبار گاز دادن یک کامیون اندازه دویست تا سیصد برابر یک خودروی سواری گند میزنه به هوا. هنوز بنزهای عهد بوق سازمان های نظامی در تهران تردد می‌کنند.
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    3 0
    توی این چند سال اخیر، خیلی جملات قشنگ و کادوپیچ شده، از مغزهای زنگ زده مسئولین ترواش کرده است، ولی گرمای زیاد آفتاب حقیقت گرمای، یخ این کادوهای تخیلی را زود آب کرد و گوینده در استخر رسوایی گرفتار شد....
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    جرم دروغ و فریب مردم چیه!؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    چرا دروغ ميگيد حدود سي درصد مصرف گاز تجاري و خانگي و هفتاد درصد مصرف صنعتي است بجاي متهم نمودن مردم بريد صنايع تون رو درست كنيد كه انقدر گاز مصرف نكنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس