کد خبر 1163589
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
بی بی سی - کراپ‌شده

رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بار دیگر مجازات تروریست‌های جنایتکار در ایران را زیر سوال بردند.

به گزارش مشرق، بامداد روز گذشته احکام مجازات سه مجرم در مناطق خاش و سراوان در استان سیستان و بلوچستان که دو تن از آن‌ها به نام‌های «حسن دهواری» و «الیاس قلندرزهی» به سبب اقدامات تروریستی و یک تن از آن‌ها به نام «امید محمودزهی» به سبب اقدامات شرورانه و قتل محکوم شده بودند، بعد از طی تشریفات قانونی، اجرا شد.

پس از این اتفاقات رسانه‌های معاند بدون اشاره به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه آن‌ها، بحث قومیت این افراد را به میان کشیدند، درحالی که همین مجرمان بزرگترین جنایت را علیه همشهری‌های خودشان انجام دادند.

در ادامه نگاهی به کارنامه سیاه و خونین تروریست‌هایی که بی بی سی فارسی آن‌ا را «شهروند» می‌نامد، می‌اندازیم:

اقدامات تروریستی «حسن دهواری»

برنامه‌ریزی در جهت ربایش شهروندان، بمب‌گذاری در مقابل فلکه اول فرمانداری شهرستان سراوان، بمب‌گذاری در مسیر سراوان به هوشک، بمب‌گذاری در خیابان حمزه شهرستان سراوان، بمب‌گذاری در مسیر سراوان به روستا آسپیچ، انتقال گروگان‌ها میان شهرستان‌های خاش و سراوان و جدار مرز کوهک و تحویل آن به اعضای گروهک تروریستی، به شهادت رساندن ماموران انتظامی و امنیتی، مشارکت در به شهادت رساندن سه تن از پرسنل پاسگاه روستای آسپیچ و انفجار خودروی پاسگاه انتظامی، مشارکت در به شهادت رساندن «حضور احمد دهواری»، مشارکت در انتقال اعضای اصلی گروهک تروریستی از مرز سراوان به شهرستان سرباز، انتقال محموله مواد منفجره از روستای زورآباد کشور پاکستان به روستای دزک شهرستان سراوان، انجام اقدامات پشتیبانی گروهک تروریستی جیش‌الظلم در ایران و پرتاب نارنجک دستی دست ساز در منازل مسکونی در شهرستان سراوان

اقدامات تروریستی «الیاس قلندرزهی»

پرتاب نارنجک به خانه‌های مسکونی در شهرستان سراوان، پرتاب نارنجک دستی در نزدیکی فرمانداری شهرستان سراوان، انفجار خودروی انتظامی به وسیله بمب کنار جاده در دزک، شرکت در عملیات انفجار دکل‌های برق در جدار مرز شهرستان سراوان، حمله ناموفق و شلیک به سنگرهای کمین در جدار مرز، شرکت در عملیات حمله به پاسگاه مرزی آسکان، شرکت در عملیات حمله به پاسگاه مرزی ۱۶۱، به شهادت رساندن دو نفر از شهروندان به نام‌های «حضور احمد دهواری» و «رضا اربابی»، شرکت در عملیات اعدام «شهید دانایی‌فر» و فیلمبرداری از مراسم اعدام و شلیک دو گلوله کلاشینکف به پیکر ایشان.

جرائم «امید محمودزهی»

«امید محمودزهی» معروف به امیدک: مشارکت در آدم‌ربائی مسلحانه و مشارکت در ایراد جرح عمدی مجنی‌علیه (بریدن ۹۵ درصد از گوش وی)؛ مشارکت در سرقت چندین طلافروشی؛ معاونت در سرقت مسلحانه از چندین باب منزل و مغازه و پمپ بنزین؛ دو مورد مباشرت در قتل عمدی شهروندان از طریق تیراندازی با سلاح گرم غیرمجاز، مشارکت به تیراندازی منجر به جراحت چند تن از شهروندان؛ حمل و نگهداری سلاح جنگی کلاشینکف؛ محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و مال و ارعاب مردم.

* وقتی دشمن مذهب را برجسته می‌کند

چند روز پیش نیز این رسانه‌های ضدانقلاب، در زمان اجرای حکم قانونی دو تن از تروریست‌های مسلح نیز برای فشار روی افکار عمومی بحث مذهب آن‌ها را به میان کشیده بود.

* سابقه طولانی ضدانقلاب در بزک کردن تروریست‌ها

البته بی بی سی فارسی در تطهیر تروریست‌ها سابقه طولانی دارد؛ در زمان اجرای حکم رامین حسین پناهی یکی از تروریست‌هایی که حتی در زمان بازداشتش نارنجک، سلاح کلاش و اسلحه کمری به همراه داشت، این رسانه انگلیسی در قامت حامی وی برآمد. حتی آن‌ها در زمان انتشار اخبار مربوط به پناهی، تصویری که وی مسلح است را کراپ کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • رضا IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    7 43
    چه عشقى ميكنيد شماها از اعدام ؟! گيرم گنهكار و مجرم بودند كه بودند ، آيا نميشه يه درجه تخفيف بهشون بدن ؟! الا و بلا بايد اعدام بشن ؟! بدبختى اينجاست كه آقايون مى بينند كمترين اعتبارى در عرصه بين الملل نداريم ، هى دم به دقيقه اعدام ميكنند ، انگار تشنه خونند !
    • مانی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      13 0
      یعنی اعدام نکنند اعتبار ما بالا میره؟ اعتبار را کی به ملت میده؟ قران تا حالا خوندی ؟ نظر قران را میدانی... اصلا اینها به کنار ... یکی بیاد یکی از نزدیکانت رو بکشه همین ها رو میگی یانه
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      13 0
      تخفیف به تروریست؟باشه تروریستارو آزاد میکنیم تا کله شماهارو بکنن کمی تفکر...... منتشر کن
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      5 0
      جهالت زمان علی تمام نشده به شکل مدرنش روی کار اومده.
    • سید IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      10 0
      ما از این که شما بهائیان مزدور در بی بی سی فارسی این گونه از شکست ها و ناکامی هایتان در ضربه زدن به نظام مقدس ایران برآشفته و سرخورده می شوید بسیار هم شادمان هستیم و چنانچه نمی خواهید خبر اعدام این فسادکنندگان در زمین را بشنوید و بخوانید همان بهتر که شجاعت داشته باشید و جلو کارهای شان را پیش از ارتکاب بگیرید! ضمناً همین که بهائیان اعتبار بین المللی دارند ما را بس! ما اعتبار الهی را ترجیح می دهیم!!!
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      10 0
      تو و مریم جونت که 17000 نفرو ترور کردین تشنه به خونین یا ایران؟؟!
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      8 0
      اگر جای خانواده شهید دانایی فر بودی باز همین نظر رو داشتی؟
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      2 0
      اگر لازم باشه بیشتر از این هم اعدام میکنیم
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    12 3
    حرف مفت نزن
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      4 5
      البته این جواب اون که اسمشو گذاشته رضا هست. 4:08
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      10 0
      سنگ کیارو به سینه میزنید؟ی مشت تروریست؟تا دو روز پیش همینا میخواستن خودتونو و خانوادتونو بکشن بعد الان..... هرکسی که از تروریست دفاع کنه قطعا خودش ی نوع تروریسته
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      2 0
      ببخشید اشتباه شد فکر کردم منظورتان چیزه دیگه ایه
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    19 5
    اعتراف قشنگتری میخواین؟! سیاست آمریکا تروریسمه! خب از نظر اونا اینا صرفا سیاسی بودن مثل سران احمق آمریکا
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    11 3
    بابا این شبکه پی پی خیس متعفن بد بو ودروغ پراکن و خالی بند حامی تروریستها و جنایت کارهای جهانی را زیاد جدی نگیرید همیشه وز وز می کنند مانند خرمگسانند گرد کثافات یعنی مگسهای توالت های سر راهی جاده ایی همه ودنیا این شبکه خرمگسی کثیف را می شناسند بخصوص با آن ملکه عجوزه پیر مادر فولاد زره دیوش
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    12 2
    ولله اعدام برای اینها کمه.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    9 6
    dont zer zer! به زبون اربابات گفتم متوجه شی. هرچند غیر ممکنه.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    1 0
    آخه بیشعور زدن آدمهای بیگناه رو شهید کردن . اگه داداش خودت هم جزو شهدا بود همچین زری می زدی.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    1 0
    BBCو ‌MANOTO خباثت دارند وبا حمایت انگلیس وآمریکا تزریق میشن
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 1
    شهروند اربابای قاتلتن اینا ؟ مرده شور ببرتت بی بی سی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس