گفتگوی عجیب رئیس فدراسیون والیبال با رسانه معاند!

رئیس فدراسیون والیبال در اقدامی عجیب و دور از انتظار با یکی از رسانه های معاند فارسی زبان گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در اقدامی عجیب و دور از انتظار، گفت و گویی را با یکی از رسانه های معاند فارسی زبان انجام داد. او در رابطه با انتخاب رضا (علی) عسگری، رئیس صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین به سمت سرپرست تیم ملی نوجوانان والیبال اظهار داشت: چه اشکالی دارد رئیس صنف چلوکبابی ها، سرپرست تیم ملی شود؟ یک نفر می‌تواند هر شغلی داشته باشد و در حوزه ورزش هم کار خودش را انجام دهد، اینکه یک نفر بتواند رشد کند و بشود رئیس اتحادیه یک صنفی، این نه جرم است و نه خلاف.

وی ادامه داد: ما افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که یک روز یک دستفروشی از قزوین معلم می شود و بعد هم رئیس جمهور این کشور مانند شهید رجائی. ما به عنوان فدراسیون با عسگری نه رابطه‌ای داشتیم از قبل و نه شناخت جدی. 

بیشتر بخوانید:

داورزنی: چه اشکالی دارد رئیس صنف چلوکبابی ها، سرپرست تیم ملی شود؟!

داورزنی در این رابطه که آیا زبان انگلیسی عسگری به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان در حدی است که بتواند از حق تیم در مسابقات جهانی دفاع کند، گفت: زبان انگلیسی وی به اندازه‌ای است که نسبت به سرپرست های دیگری که با فدراسیون کار کردند چیزی کم ندارند.

این اقدام معاون سابق وزارت ورزش و جوانان موجب متحیر شدن اهالی ورزش کشور شده است. داورزنی که چندی پیش و در جریان سفر به سوئیس برای حضور در دادگاه بررسی وضعیت جودی ایران با خبرنگاران، مجریان و برخی افراد مربوط به این شبکه روبرو شده و از انجام هرگونه گفت و گویی با آنها پرهیز کرده بود، حالا خیلی طبیعی با آن رسانه به گفت و گو پرداخته و درخصوص برخی اتفاقات عجیب در والیبال کشورمان سخن گفته است.

بر کسی پوشیده نیست که بخش‌های فارسی‌زبان رسانه‌های معاند اگر تنها یک کارکرد مشخص، هدف‌دار و فاش شده داشته باشند، آن اقدام علیه امنیت و تمامیت کشور است که گاهی به صورت نرم و اصطلاحاً با چراغ خاموش و گاهی هم به صورت عیان و عریان بروز داده می شود.

خیلی عجیب است فرد باسابقه و توانمند همچون محمدرضا داورزنی که سوابقش برای همه آشکار است، چگونه دست به این کار زده و چه کسانی برای انجام این کار به وی مشورت داده اند؟ به راستی که داورزنی به عنوان معاون سابق وزارت ورزش بهتر از هر شخص دیگری می داند که این کارش چه عواقبی می تواند داشته باشد، اما چه می شود که دست به چنین کاری می زند؟ آیا داورزنی نمی داند که نبایستی با این رسانه های معاند و وابسته به دشمن، حتی برای ثانیه ای همراهی و گفتگو داشته باشد؟ و ... اینها سوالاتی است که بایستی داورزنی بدان پاسخ دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    10 2
    باید ببینید در این یک سال چه بندی آب داده که دست اون طرف بهش رسیده. مثلا تهدیدی برای پخش یک خبر در برابر یک مصاحبه ساده.
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    3 0
    میخواد گدین کارتش باطل نشه
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    3 1
    واقعا چه اشکالی داره تازه شاید چندین سبک جدیدم تو والیبال عرضه کرد مثلا حمله سیخکی سرویس کوبیده ابشار شیشلیک
    • مجید IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      2 0
      دمت گرم اینوخوب اومدی
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 1
    شهید رجایی کجا و امثال شما کجا؟
  • US ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    خانه ات آباد!!!!اسم رسانه معاند را فاش کن دیگه .!!!
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    ای شیطون تو هم ماهواره داریا
  • FR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    سالها پیش قانونی مبنی بر جرم بودن مصاحبه با رسانه های معاند تصویب و ابلاغ شد و اینگونه افراد به ماه ها زندان هم محکوم بودند ولی حالا چه شده است که بعضی از مسئولان سابق و فعلی از احمدی نژاد گرفته تا ... برای مصاحبه با رسانه های معاند صف کشیده اندآیا قوانین تنها برای افرادی عادی تصویب می شود و مسئولان مصون از قانون مصون هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس