اقدام عجیب از سوی فدراسیون اسکی در آستانه انتخابات؛ پاسپورت بدهید و به اروپا بروید!

در حالی که قرار است انتخابات فدراسیون اسکی چهارشنبه هفته جاری برگزار شود، مسئولان این فدراسیون دست به اقدامی عجیب زده‌اند.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی روز چهارشنبه 17 دی ماه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و چهار کاندیدا به نام‌های جواد شهلایی، امیر غفرانی، احسان میرزاده و عباس نظریان برای نشستن روی صندلی ریاستش تلاش می‌کنند.

در آستانه این انتخابات، فدراسیون اسکی اقدامی عجیب انجام داده که جای تعجب دارد. این فدراسیون از چهار کاندیدا درخواست کرده پاسپورت خود را تحویل دهند تا کارهای مربوط به دریافت ویزای شینگن به منظور سفر به دو کشور ایتالیا و آلمان انجام شود.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان انتخابات ۴ فدراسیون ورزشی

اسکی‌بازان کشورمان قرار است در ماه آینده به منظور شرایط در مسابقات صحرانوردی و همچنین رقابت‌های آلپاین راهی دو کشور آلمان و ایتالیا شوند. به همین منظور فدراسیون از نامزدهای ریاست درخواست کرده پیش از آنکه روی مسند قدرت در این فدراسیون بنشینند، پاسپورت خود را تحویل دهند تا نیامده، طعم سفر اروپایی را بچشند. تاکنون 3 نفر از نامزدها پاسپورت خود را تحویل داده‌اند و فقط یک نفر از این کار امتناع کرده است.

سوال بزرگی درخصوص این موضوع این است که چرا هنوز و در حالی که رئیس جدید فدراسیون مشخص نشده، باید شرایط دو سفر اروپایی برای او فراهم شود؟ چه لزومی دارد در شرایط سخت اقتصادی و وضعیتی که فدراسیون‌ها و ورزش کشور با آن مواجه است، رئیس یک فدراسیون راهی دو سفر اروپایی شود؟ یک سفر اروپایی با چند روز اقامت، ده‌ها میلیون‌ تومان هزینه به دنبال دارد و در شرایطی که فدراسیون‌ها با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند، این کار عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

نکته مهم این است که در آلمان و ایتالیا فقط قرار است مسابقه برگزار شود و خبری از اجلاس یا نشست خاصی نیست. در واقع حضور رئیس فدراسیون در این دو کشور با توجه به شرایطی که عنوان شد، لزومی ندارد و انتظار می‌رود نهادهای نظارتی و مسئولان رده بالای ورزش به ماجرا ورود کنند و مانع از چنین اقداماتی از سوی فدراسیون شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    4 0
    چپاول بیت المال رویه ای است که گویا عادتی برای ادارات دولتی که ازآن ارتزاق می کنندشده است وهرچه بیشتربیت المال راغارت کنندگویا برنده میدان خواهند بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس