کد خبر 1163008
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

امروز شنبه ۱۳ دی ۹۹ سهم پالایش با اُفت ۶.۱۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۶۱۱ تومان معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۱۳ دی ۹۹ شاخص کل از ابتدا قرمزپوش بود و در نهایت این شاخص با ۳.۱۳ درصد اُفت معادل ۴۳۶۸۲ واحد کاهش، به کانال یک میلیون و ۳۵۴ هزار واحد رسید. نمادهای پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار پر عرضه معامه شدند و جملگی آن‌ها با صف فروش رو به رو شدند. تمام نمادهای مجاز معاملاتی این صندوق در پایان معاملات با کاهش قیمت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم +جدول

امروز شپنا، که سهام آن در صندوق پالایشی یکم حضور دارد، از ۷ نماد تاثیرگذار بر اُفت شاخص کل بود و ۱۱۸۸ واحد از کاهش شاخص کل به این نماد اختصاص داشت.
شپنا، شتران، شبریز و شبندر نیز که از دیگر نمادهای حاضر در صندوق پالایشی یکم میباشند که امروز با ۴.۸۲، ۴.۷۴، ۴.۹۵، ۴.۹۵ درصدر اُفت قیمت مواجه شدند.


ارزش پالایشی یکم ۱۳ دی ۹۹

امروز شنبه ۱۳ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۶.۱۳ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۷ هزار و ۶۱۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۷.۸۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۷۴ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    بر مسببینش.......
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    تازه ضررهای پالایش از این به بعده مطمئن باشید به زیر پنج هزار خواهد رسید و با خودش شاخص رو هم به زیر یک میلیون میکشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس