بیشتر از ایرانی ها دلمان برای حاج قاسم تنگ می شود/ سردار برای ما یک استاد و فرمانده بود

مدیر کل اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق گفت: حاج قاسم توانست با همراهی ابو مهدی المهندس یک نسل کامل از مقاومت بسازد.

به گزارش مشرق، «ابوعلی البصری»، مدیر کل اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق و نایب رئیس هیئت حشد شعبی عراق در گفت و گو با رادیو مقاومت گفت: حاج قاسم توانست با همراهی ابو مهدی المهدی یک نسل کامل از مقاومت بسازد. مقاومتی که حاج قاسم و ابو مهدی تاسیس کردند، ترس به قلب دشمن انداخت.

وی ادامه داد: حاج قاسم همچنین توانست گروه های مقاومت در عراق را زیر یک پرچم جمع کند و آن الحشد الشعبی است. این را هم بگویم که ما بیشتر از ایرانی ها دلمان برای حاج قاسم تنگ می شود، چون پدر ما است.

البصری تصریح کرد: زندگی حاج قاسم یک درس و الگو برای ما در زندگی اجتماعی و نظامی بود. باید راه حاج قاسم را ادامه بدهیم تا اهدافی که مد نظر ایشان بود محقق شود. حاج قاسم یک مدرسه بود و باید همه نسلها درس مقاومت و شجاعت را از شهید سلیمانی یاد بگیرند.

وی در پایان گفت: حاج قاسم برای ما یک استاد و فرمانده بود. او یک نمونه از انسان های صالح بود و برای عراق خدمات بسیاری داشته است.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس