کد خبر 1162755
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
آمار عجیب دفاع و حمله یک تیم دسته اول لیگ فوتبال

تیم میانه جدولی لیگ یکی در حالی بهترین خط حمله مسابقات را دارد که همزمان از ضعیف‌ترین خط دفاعی نیز به این تیم تعلق دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رایکا بابل که با نادر دست نشان در رقابتهای لیگ دسته اول کشور حضور دارد و در پایان هفته هفتم با ۱۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته، آمار عجیبی از خود به جای گذاشته است.

رایکا در ۷ هفته گذشته از این مسابقات ۳ بار پیروز شده، ۲ بار به مساوی رسیده و ۲ بار هم شکست خورده است. اما آمار عجیب این تیم در تعداد گل‌های زده و خورده‌اش است. بابلی‌ها در حالی با ۱۲ گل زده بهترین خط حمله مسابقات را تا پایان هفته هفتم در اختیار دارند که با دریافت ۱۰ گل به همراه چوکا تالش آسیب پذیرترین خط دفاعی را هم در اختیار دارند.

فاصله امتیازی تیم‌ها در لیگ دسته اول بین تیم‌های بالای جدولی بسیار کم است و رایکا در جای در رده هشتم جدول قرار دارد که فاصله‌اش با صدر جدول ۳ و با رده سیزدهم جدول هم همان ۳ امتیاز است و احتمال جابجایی چند پله‌ای به سمت بالا و پایین جدول برای این تیم وجود دارد.

رایکا در هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته اول میزبان خیبر خرم آباد است که این بازی در روز دوشنبه و از ساعت ۱۴ در شهر بابل برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس