هفته هفتم لیگ یک| نبردهای 6 امتیازی و تقابل مربیان سرخابی - کراپ‌شده

در هفته هفتم لیگ یک فوتبال شاهد نبردهای حساس ۶ امتیازی هستیم و در یکی از مهم‌ترین مسابقات پارس جنوبی صدرنشین به مصاف هوادار می‌رود.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته هفتم لیگ یک روز دوشنبه با انجام ۹ مسابقه برگزار می‌شود. این در حالی است که از بین ۱۸ تیم حاضر در لیگ ۹ تیم مدعی صعود هستند.   به جز پارس جنوبی که با ۱۴ امتیاز صدرنشین است از استقلال خوزستان ۱۳ امتیازی تا تیم‌های رده سوم تا نهم جدول همگی فقط یک امتیاز اختلاف دارند و همگی هم خود را مدعی می‌دانند.  

حساس‌ترین مسابقه این هفته بین دو تیم هوادار و پارس جنوبی برگزار می‌شود. تیم هوادار که در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد در صورتی که بتواند حریفش را شکست بدهد جذابیت و هیجان جدول لیگ یک را بیشتر خواهد کرد. رضا عنایتی مهاجم اسبق استقلال و محمد نصرتی مدافع اسبق پرسپولیس سرمربیگری دو تیم را برعهده دارند. نصرتی با پارس جنوبی خوب نتیجه گرفته و تنها تیم بدون باخت لیگ یک است. باید دید تیم هوادار می‌تواند اولین برد را به پارس جنوبی تحمیل کند یانه؟

استقلال خوزستان تیم دوم جدول میزبان تیم رایکاست. آبی پوشان اهوازی هفته گذشته در انزلی مسابقه جنجالی را به ملوان واگذار کردند و رایکا هم با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ مقابل آرمان گهر متوقف شد شاگردان خلیفه ‌اصل در صورت پیروزی در این مسابقه خانگی شانس صدرنشینی در این هفته را دارند و رایکا هم به دنبال رسیدن به رتبه‌ای بالاتر از دهمی است.  

شاهین شهرداری بوشهر که هفته گذشته در دربی بوشهر بازنده شد و به رده نهم جدول سقوط کرد این هفته میزبان تیم ملوان انزلی است مسابقه‌ای که مثل دو دیدار دیگر ارزشی ۶ امتیازی دارد. ملوانان با مازیار زارع خود را بالا کشید و این هفته کار سختی مقابل شاهین خواهد داشت.

فجرسپاسی تیم پنجم جدول در دربی شیرازی‌ها به مصاف تیم پانزدهم جدول قشقایی شیراز خواهد رفت. شانس فجر برای پیروزی در این مسابقه بسیار  زیاد است. مس کرمان تیم ششم جدول هم کار نسبتا ساده‌ای دارد و باید به مصاف چوکای تالش برود. مگر اینکه چوکا بتواند تیم پر امکانات کویر را متوقف کند.

شهرداری آستارا به مصاف تیم هفدهم جدول خوشه طلایی ساوه خواهد رفت تیمی که برخلاف فصل گذشته در این فصل شرایط مناسبی ندارد. شهرداری آستارا هم در اولین حضورش در لیگ یک خوب نتیجه گرفته و بالاتر از انتظار ظاهر شده است.

بادران تهران تیم هشتم جدول هم به مصاف گل‌ریحان البرز خواهد رفت. محسن عاشوری هنوز در بادران خوب عمل نکرده و هفته گذشته هم در خانه مقابل فجرسپاسی شکست خورد. گل ریحان هم که این فصل افتان و خیزان روزگار می‌گذارند و در  رده چهاردهم جدول جا خوش کرده است.

خیبر خرم آباد هم که حسابی با جذب عبدالله ویسی سر و صدا به راه انداخته این هفته میزبان تیم آرمان گهر است. استقلال ملاثانی که هنوز به هفته هفتم لیگ یک نرسیده اعلام کرده به دلیل بدقولی مسئولان از لیگ کنار می کشد! این هفته باید به مصاف تیم قعرنشین نود ارومیه برود که حتی یک برد هم نداشته است. به همین دلیل استقلال ملاثانی شاید از انصراف از لیگ یک منصرف بشود چون بازی تقریبا راحتی را پیش رو دارد.

اسامی داوران هفته هفتم لیگ یک:

دو شنبه ۸ دی ۹۹

فجر شهید سپاسی شیراز – قشقایی شیراز

محمد رضا تارخ- محمد هاشمی نسب – سعید زیبا – علی سام

ناظر: سعید بطحایی

خیبر خرم آباد- آرمان گهر سیرجان  

 رضا قاسمی- ولی کاووسی – ابوذر ممبینی- محمد علی صلاحی

   ناظر: مهدی پاکزاد

شهرداری آستارا- خوشه طلایی ساوه

سعید لهراسبی- علی رعیت- هیمن نوربخش – شبیر بهروزی

ناظر: فریدون اصفهانیان  

نود ارومیه- استقلال ملاثانی   

محمد رضا مهرگان- عباس پور حیدری- آرش امینی – رضوان سرشار

 ناظر: کریم اصغر زاده   

گل ریحان البرز- بادران تهران   

ناصر جنگی – حسین گلشنی- عباس شیرزادی- شهاب محمدی  

ناظر: سعید بخشی زاده  

مس کرمان- چوکا تالش

وحید مالکی- نذیر احمد حسین زهی – سجاد ایرانپور- فرزین تمیزی

ناظر: محمد دوستی

هوادار تهران- پارس جنوبی جم   

وحید صالحی- رحیم حاجیلو- وحید سیفی – هادی علی نیافر

ناظر : مختار مهدوی

شاهین شهرداری بوشهر – ملوان بندرانزلی

وحید زمانی- بهمن عبدالهی – سیاوش باقرنژاد- عقیل جهانبازی  

ناظر: رحیم مهرپیشه

استقلال خوزستان- رایکا بابل

حامد رنجبر صولتی- امید افخمی – بهروز عالمی روشن- پیام ساری اصلانی  

ناظر: قاسم واحدی 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس