کد خبر 1162199
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
مانور نظامی

فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی مانور نظامی مشترک با کشورهای حوزه خلیج فارس در آینده نزدیک شد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه راشاتودی، آمیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی احتمال مانورهای نظامی مشترک با کشورهای حوزه خلیج فارس را محتمل دانست.

بیشتر بخوانید:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

ژنرال آمیکام نورکین روز پنج شنبه اعلام کرد به زودی شاهد مانور مشترک بین نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی با کشورهای حوزه خلیج فارس خواهند بود که به ادعای این ژنرال صهیونیست باعث افزایش ثبات منطقه می‌شود.

شبکه صهیونیستی آی ۲۴ به نقل از فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک سال پیش ما با یگان‌های هوایی امارات تمریناتی در یونان انجام دادیم.

ببینید:

فیلم/ لحظه دزدی یک کفتار!

این ژنرال صهیونیست متذکر شد: توافق نامه فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات می‌تواند این مسئله را تحت الشعاع قرار دهد، اما بعید نیست که به زودی شاهد مانورهای نظامی با کشورهای حوزه خلیج فارس باشیم.

نورکین مدعی شد: خاورمیانه منطقه‌ای بسیار انفجاری است، اما ما حضور نیروهای ایرانی در مرزهای خود و نیز موشک‌های نقطه زن لبنان را نمی‌پذیریم.

این مقام صهیونیست افزود: می‌خواهیم برتری نظامی خود را حفظ کنیم، می‌خواهیم که خلبانان سطح آمادگی خود و صنایع امنیتی ما برتری خود را حفظ می‌کنند. این شرط تداوم وجود ما برای قرن‌های آینده است.

ژنرال نورکین بحث نبود بودجه برای ارتش این رژیم را نیز پیش کشید و گفت: ما در حال مصرف سوخت، لوازم یدکی و موشک‌های خود هستیم. موضوع پیچیده شده است. در صورت نبود بودجه برای سال‌های آینده، مسئولیت مدیریت این موضوع بر عهده فرماندهان نظامی است.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی در نوار غزه روز سه‌شنبه اعلام کرد که نخستین رزمایش مشترک رزمندگان فلسطینی با حضور ۱۳ شاخه نظامی گروه‌های مقاومت آغاز شد. مانور مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با نام «الرکن الشدید» دوازده ساعت به طول انجامید.

رسانه‌های فلسطینی عنوان کردند که هدف از این رزمایش آمادگی مستمر جنگی یگان‌های مقاومت و آموزش نظامی گروه‌های مقاومت برای ایستادگی در برابر هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی است.

رزمایش اخیر نیروهای مقاومت فلسطینی باعث هراس مقامات رژیم صهیونیستی شده است و آن‌ها را به تکاپو برای نمایش قدرت در منطقه واداشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس