اعتراف رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی : اسرائیل از درون در حال فروپاشی است

رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تاکید مجدد بر عدم تمایل خود به حضور در صحنه سیاسی ، وضعیت رژیم صهیونیستی را بحرانی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، گادی ایزنکوت در مقاله ای که پنج شنبه در روزنامه یدیعوت احارانوت منتشر شد  نوشت : اسرائیل در حال حاضر شرایط بغرنجی را سپری می کند، در کنار تهدیدهای خارجی ما با یک بحران سیاسی بسیار خطرناک روبرو هستیم به طوری که همه به نظام سیاسی ما بی اعتماد شده اند و قطب بندی و چند دستگی جامعه اسرائیلی را به سوی تجزیه پیش می برد.

بیشتر بخوانید:

نماینده رژیم صهیونیستی بعد از تزریق واکسن کرونایی شد

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد بحران بهداشتی و درمانی سال گذشته (۲۰۲۰)، زیان های جبران ناپذیری را به اقتصاد اسرائیل وارد کرده است ، بحران کرونا در اسرائیل(مناطق اشغالی) به سرعت به یک بحران عمیق اقتصادی تبدیل شد که سال ها برای خروج از آن با وقت صرف کنیم در حالی که چالش های امنیتی همچنان پیش روی ما قرار دارند، ما مدت های مدیدی است که از چنددستگی در صحنه سیاسی رنج می بریم و قادر به تشکیل کابینه ای با ثبات نیستیم این امر خطر  اصلی است که پیش از هر چیز اسرائیل را تهدید می کند.

با وجود این ضعف ، کشورهای سازشکار حوزه جنوبی خلیج فارس همچنان به دنبال افزایش همکاری خود با این رژیم  هستند.

روزنامه معاریو در گزارشی به نقل از فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ادعا کرد ، احتمالا شاهد برگزاری رزمایش هوایی مشترک بین ارتش این رژیم و شماری کشورهای شورای همکاری خواهیم بود.

«عامیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد ظرفیت های همکاری راهبردی و توافقنامه های نظامی با کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس بسیار زیاد شده است و دیری نخواهد پایید که شاهد انجام تمرین های نظامی مشترک بین دو طرف خواهیم بود.

این فرمانده نظامی صهیونیست که در نشستی در موسسه تحقیقات "وایزمن" نام کشوری که قرار است این مانور با آن به طور مشترک برگزار شود را ذکر نکرد  اما به گفته کارشناسان با توجه به قرارداد خرید جنگنده های اف ۳۵ توسط امارات متحده عربی احتمالا این کشور مانور مشترک خود را با رژیم صهیونیستی برگزار کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    7 0
    بدرک
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    خانه عنکبوت، بی بنیاد و سست‌ترین خانه‌ها است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس