تأکید بر گزینه مقاومت پیام مهم رزمایش مشترک گروه‌های فلسطینی است

یک عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با اشاره به رزمایش مشترک گروه های مقاومت فلسطین، گفت: تأکید بر گزینه مقاومت پیام مهم رزمایش مشترک گروه‌های فلسطینی است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «داوود شهاب» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را در خصوص نخستین رزمایش مشترک گروه های مقاومت فلسطین مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

مانور گروه‌های مقاومت؛ سنگ‌بنای تشکیل ارتش فلسطین

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: پیام مهم رزمایش نظامی مشترک گروه‌های فلسطینی این است که این رزمایش ثابت کرد که مقاومت گزینه مشترک و مورد قبول تمامی فلسطینیان است.

این مقام فلسطینی همچنین یادآور شد: هرکس راهی جز مقاومت را برگزیند در نهایت خود را منزوی ساخته است. اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین روز گذشته از آغاز نخستین رزمایش نظامی مشترک میان این گروه ها خبر داد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان کنفرانس مطبوعاتی دیروز تأکید کرد: مانور مشترک «تکیه‌گاه محکم» با مشارکت مبارزان شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت تحت فرماندهی اتاق عملیات مشترک مقاومت را اعلام می‌کنیم. در این مانور سناریوهای مختلفی در شمال تا جنوب نوار غزه به اجرا گذاشته خواهد شد.

در بیانیه مذکور آمده است: ما در این مانور مشترک تهدیدات احتمالی از جانب دشمن را شبیه‌سازی خواهیم کرد و هدف از برگزاری مانور، بالا بردن سطح آمادگی و کارایی مبارزان مقاومت برای جنگ در شرایط و زمان‌های مختلف خواهد بود. این مانور دفاعی بیانگر آمادگی مقاومت برای دفاع از ملت در تمامی شرایط است و فرماندهان مقاومت آماده ورود به هر نبردی برای دفاع از ملت و سرزمین فلسطین هستند.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت همچنین عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به تجاوز بزند، سلاح ما همیشه آماده است و مقاومت تصمیمی واحد و یکپارچه برای ورود به هرگونه نبرد تحمیلی با دشمن در هر زمان و مکانی اتخاذ کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس