انفجار در پادگان نظامي امام علي(ع) خرم آباد دستمايه خوبي براي داستان ‌پردازي‌هاي غربي و صهيونيستي شده و اين بار آنها کماندوهاي موساد را عامل اين انفجار معرفي کردند.

به گزارش مشرق، تعدادي از رسانه‌هاي صهيونيستي و رسانه‌هاي غربي وابسته به لابي‌هاي اسرائيلي در راستاي فرار به جلو و بازي با کارت هاي سوخته، ادعاهاي مضحکي را درباره انفجار در پادگان نظامي امام علي لرستان منتشر کرده‌اند.
ديروز پايگاه خبري دبکا فايل وابسته به سازمان‌هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي مدعي شدند که موساد انبار موشک‌هاي دوربرد شهاب 3 ايران را هدف قرار داده است،‌رسانه‌هاي غربي پيش از اين نيز مدعي شده بودند که اين انفجار تمام انبار موشک‌هاي شهاب 3 ايران را نابود کرده است.
امروز نيز پايگاه خبري "مسائل استراتژيک" رژيم صهيونيستي اين خبر را به نقل از منابع خبري غربي منتشر کرده و روزنامه "فيگارو" فرانسه نيز که پيشتر حمايت همه جانبه خود از رژيم صهيونيستي در مقابله با ايران و سياست‌هاي منطقه را نشان داده، اقدام به انتشار اين ادعاي عجيب نمود.
فيگارو همچنين سعي کرد تا اين انفجار را در راستاي آنچه که سلسله انفجارهاي تاسيسات هسته‌اي ايران ناميده است، بنداند و اين احتمال را قوي تر تلقي کرده که اين انفجارها از سوي موساد انجام مي شود.
تلويزيون رژيم صهيونيستي نيز در ادعايي مضحک مدعي شد؛انفجار در پادگان خرم آباد کار کماندوهاي دريايي اسراييل بود که با هماهنگي موساد انجام شده بود!
اصل ماجرايي که بتازگي دست‌مايه داستان‌پردازي‌هاي صهيونيست و غربي قرار گرفته، اين است که در انفجاري که در پادگان امام علي(ع) واقع در نزديکي خرم‌آباد به علت نقص فني واقع شد،  18 تن به شهادت رسيده و 14 تن ديگر نيز زخمي شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس