کد خبر 1160530
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
وکیل: راهکار حقوقی نداریم، باید پول بودیمیر پرداخت شود/ پرونده خلیل زاده در کمیته استیناف جریان دارد

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: رای پرونده بودیمیر قطعی شده و به جز پیدا کردن راه حل برای پرداخت طلب این بازیکن، راه دیگری نداریم.

به گزارش مشرق، امیر ساعد وکیل درباره تایید رای اتاق حل اختلاف فیفا از سوی دادگاه ‌CAS و محکوم شدن پرسپولیس به پرداخت 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به این بازیکن اظهار داشت: این رای قطعی است و نمی‌توان اقدام حقوقی انجام داد. به هر حال با وجود زحمات دوستان قبلی در واحد حقوقی باشگاه، رای پرونده بودیمیر از سوی دادگاه CAS تایید شده است. باشگاه پرسپولیس در هر حال حاضر باید به هر طریقی این مبلغ را پرداخت کند و به این امر تعهد دارد. به هر صورت برای جلوگیری از مسائل انضباطی باید برای پرداخت طلب این بازیکن به راه حل رسید.

بیشتر بخوانید:

شوک میلیاردی پرسپولیس را به خودش آورد/تلاش برای رایزنی با «ماریو»

وی درباره آخرین وضعیت پرونده عیسی آل کثیر در دادگاه CAS و صدور رای قطعی این بازیکن توضیح داد: طبق مقررات هیچ تاریخ مشخصی برای صدور رای نهایی این پرونده وجود ندارد اما از دادگاه CAS خواسته ایم سریع تر نظر خود را اعلام کند. با این وجود دادگاه ملزم نیست برای اینکه در تاریخ معینی این رای صادر شود.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعی پرونده شجاع خلیل زاده گفت: این پرونده اکنون در کمیته استیناف  است تا نظر نهایی این کمیته اعلام شود. نظر کمیته وضعیت این بود که پرونده خلیل زاده باید از  طریق مراجع بین المللی رسیدگی شود و ما هم اعتراض خود را در کمیته استیناف مطرح کردیم. پس از صدور رای درباره اقدام‌های بعدی تصمیم گیری می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ستاری IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    خاک برسر مسئولین باشگاه ،با این بی عرضه گیهایشون آبروی ایران وباشگاه را بردند پس حقوقی ها چه غلطی میکردند
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    آقای رئیسی شر این دلالها را از ورزش کم کنید حتی اگر به قیمت محروم شدن ورزش تمام شود آنچه از ظاهر کار برمیآید همتی در مسولان ورزش برای اینکار وجود ندارد ودلالها هم روز به روز از قبل فوتبال ما فربه تر میشوند...
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      2 0
      مدیر عامل لنگ رسما اعلام کرد مربی لنگ دلاله چی شد؟
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      0 0
      غلط کرد با تو اون بهتر بود پول مربی و میداد که با بالا رفتن دلار صد برابر نشه و وقتی 50 درصد تخفیف داد هم پولش وندادن مربیی که 4 بار تیم وقهرمان کرد. تو برو مربی خودتونو بگو که یه ماه نشده رفت و 2 بارپولش دادن هنوزم داره شکایت میکنه!!
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      0 0
      غلط کرد با تو اون بهتر بود پول مربی و میداد که با بالا رفتن دلار صد برابر نشه و وقتی 50 درصد تخفیف داد هم پولش وندادن مربیی که 4 بار تیم وقهرمان کرد. تو برو مربی خودتونو بگو که یه ماه نشده رفت و 2 بارپولش دادن هنوزم داره شکایت میکنه!!
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    اینا همونایی نبودن که به قرارداد 500هزار دلاری اقای گل لیگ دیاباته اعتراض داشتن؟ الان فقط 500 هزار دلار باید جریمه بابت بودیمیر بدن طرف کلا دو تا دونه پاس سالم تو لنگ نداده
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 3
      اَئـــــــــــــه 12 ونیم میلیارد تومن .... واقعا که دلال های شما دست هرچی دلاله تو دنیا بستن این تازه یه قلمشه ... این پولا از کجا میاد؟!! حداقل ما جریمه میشیم ونداریم بدیم شما از کجا میارین...؟!! ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس