کد خبر 1160581
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
صالحی: پرونده خلیل زاده به کمیته استیناف نرسیده است/ رای مظاهری را تا 2 هفته دیگر صادر می‌کنیم

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: از وضعیت پرونده شجاع خلیل زاده بی اطلاع هستم زیرا تا روز گذشته به این کمیته وصول نشده بود.

به گزارش مشرق، علیرضا صالحی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از وضعیت این پرونده بی‌اطلاع هستم زیرا تا روز گذشته که سیستم اتوماسیون کمیته استیناف را نگاه می‌کردم چنین پرونده‌ای وصول نشده بود اما هر زمان آن را دریافت کنیم بررسی‌های لازم را انجام داده و  اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی درباره نظر کمیته وضعیت درباره لزوم رسیدگی به پرونده خلیل زاده در مراجع بین‌المللی عنوان کرد: من این پرونده را نخوانده‌ام و هر زمان آن را دریافت کرده با رویت اوراق، استدلال طرفین و بررسی و تطبیق قوانین می توان درباره نظر کمیته وضعیت رای داد. تاکنون این مراحل انجام نشده است.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده محکومیت بابک مرادی توضیح داد: برای رسیدگی به این پرونده وقت تعیین شده و طرفین(باشگاه ماشین سازی، استقلال و بابک مرادی) باید با حضور در جلسه کمیته استیناف توضیحات خود را ارائه کنند تا بتوانیم رای نهایی را صادر کنیم.

صالحی درباره پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری عنوان کرد: این پرونده در دست اقدام است و احتمال دارد رای قطعی‌ اش ظرف یکی دو هفته آینده صادر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس