روضه منور امام رضا (ع) به روی زائران گشوده شد

روضه منور امام رضا (ع) پس از حدود ۱۰ ماه تعطیلی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به روی زائران و عاشقان امام رئوف گشوده شد.

به گزارش مشرق، روضه منور آستان نورانی آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) پس از حدود ۱۰ ماه تعطیلی به روی زائران و عاشقان آن حضرت گشوده شد.

البته این بازگشایی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها و به صورت محدود است. همچنین زائران امکان لمس ضریح را ندارند و از فاصله نزدیک به مولایشان سلام می‌دهند.

حرم مطهر امام رضا (ع) اواخر سال گذشته به دلیل شیوع کرونا بر روی زائران بسته شد و این آستان پس از تعیین ضوابط مخصوص توسط ستاد مقابله با کرونا خردادماه بازگشایی شد و با آغاز فصل سرما برخی از رواق‌ها برای استفاده زائران به صورت محدود و با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بر روی زائران باز شد.

امشب و پس از ۱۰ ماه روضه منور رضوی به روی زائران بازگشایی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    16 0
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام
  • اکبریوسفی IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    36 0
    صلی لله علیک یا ثامن الحجج یا علی ابن موسی الرضا (ع) سپاس خدای یگانه را، انشالله توفیق زیارت اماکن مقدسه نصیب تمام مشتاقان بشه امیدوارم به زودی تمام اماکن مقدس از جمله مضجع شریف و ملکوتی کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (س) هم به روی مشتاقان بازگشایی بشه،به امید ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا از سراسر گیتی،وسلامتی همگان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس