کد خبر 1129697
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
حرم رضوی نمایه حرم مطهر رضوی

با مجوز مسئولان وزارت بهداشت بخشی از دو مسیر منتهی به روضه منوره بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، محمد توکلی معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست‌های روزافزون زائران، پس از بازدیدهای مکرر مسئولان محترم وزارت بهداشت و انجام نمونه‌گیری‌های متعدد، ایمنی حضور زائران توسط کارشناسان و مسئولان امر در مسیرهای منتهی به روضه منوره تائید شد.

ببینید:

فیلم/ دیدار فرزند شهید خان‌طومان با پیکر پدر

وی افزود: لذا از امروز زائران گرامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌توانند از مسیر صحن آزادی به رواق دارالسعاده و از مسیر مسجد گوهرشاد به بالاسر حضرت، مشرف شده و از فضایی نزدیک تر از قبل به ضریح مطهر، امام مهربانی‌ها را زیارت کنند.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به بازگشایی تعدادی از رواق‌های حرم مطهر طی روزهای گذشته، گفت: برابر با شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی، ۲۵ درصد ظرفیت تعدادی از رواق‌ها از جمله رواق امام خمینی(ره)، رواق دارالهدایه، رواق دارالحکمه و شبستان‌های مسجد گوهرشاد بازگشایی شده است.

توکلی افزود: به صورت روزانه فرش‌های رواق‌های بازگشایی شده طبق دستورالعمل با فرش‌های جدید و تمیز تعویض می‌شود. خادمان سلامت نیز به صورت شبانه‌روزی با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس