کد خبر 1160019
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی طی توییتی نوشت: واکسن آمریکایی با سابقه چندین و چند نتیجه نامطلوب را نجات‌بخش می‌داند؛

واکسن ایرانی در مرحله تست و بدون نتیجه نامطلوب را هنوز نیامده خطرناک معرفی می‌کند!!!

کاش مرض غربزدگی و خودتحقیری هم واکسن داشت...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهرناز IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    8 2
    کاربر محترم " اگر مردم ایران در انتخاب افرادی که می خواهند نمایندگی انان در جایگاه های بالای کشور بر قرار شوند " هوشیاری بیشتری به خرج دهند " از بیماری غرب زدگی به گونه طبیعی واکسینه شده " کشور از این بیماری غرب زدگی افراد دوران شاهنشاهی " که اکنون پیر وپاتال شده اند " رها شده " ایمنی جمعی صورت می گیرد " نیازی به واکسن های خریداری شده از انگلیس یا امریکا حتی اروپا " نخواهیم داشت.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    11 1
    اتفاقاً واکسن مرض غربزدگی را مرحوم جلال آل احمد در سال ۴۱ گوشزد کرده بود و امام خمینی رضوان اله تعالی علیه تائید کرده بودند. اما تعداد غربزده ها بیشتر از صفحات کتاب جلال بود و متاسفانه مرض شیوع پیداکرد تا در سال ۹۴ تبدیل به غده سرطانی شد. و کشور را گرفتار مشکلات عظیم اقتصادی و فرهنگی و حیثیتی کرد.
  • ڪیان IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    2 0
    مسئولین شمارو به خدا قسم واڪسنی وارد نکنید ڪه ۲۰سال دیگه گندش دربیاد آلوده بودن . چرا هیچ تبلیغی برای #واڪسن_ایرانی نمیڪنید مردم امیدوار و تشویق بشن به سمت دسترنج دانشمندان خودمون ؟؟! بازم میگم شماروبخدا قسم #واڪسن_وارد_نڪنید. سلامتی‌مون ازهرچیزی مهمتره یڪبار ازین سوراخ گزیده شدیم ، بار دوم هم ؟؟!
  • سید مهدی ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    الووووو....اتفاقا مردم میگند آمریکا نتونه با اون همه تکنولوژی و دانشمندان زبده اش((که بیشترشون ایرانی هایی هستند که ناامید از داخل به امریکا پناه بردن و امریکا سنگ تموم گذاشت براشون))،واکسن۱۰۰٪بسازه،وای به حال داخل((دانشمندی نمونه جز هسته ای که اونم دیگه نیاز دارند وگرنه اونارم....سیاه نمایی ممنوع
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 4
    واقعا این حد از علم گریزی نویسنده جای تعجب دارد. واکنس که همه مراحل اخذ تاییدیه را گذرانده بر چه اساسی "نامطلوب" می خوانید؟ مقالات و نتایج آن منتشر شده است. در مقابل تلاش برای ساخت واکسن که در جای خود خوب است اما هنوز نه به بار است و نه به دار تبلیغ می کنید؟؟ چند نفر دیگر باید در کشور بمیرند تا نسبت به خرید واکسن از مراجع تایید شده اقدام گردد؟ شما در چه جایگاهی هستید که برای زندگی مردم تصمیم می گیرید؟ اصولا تخصص و مسئولیت شما چیست؟
    • CH ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      3 1
      خجالت هم چیز خوبی است. اصل بهانه اصلی رییس جمهور برزیل برای خودداری از تزریق واکسن همین است که واکسن مزبور بدون آزمایش کافی انسانی روانه بازار شده است و تا حداقل روی 50 هزار نفر آزمایش نشود نباید به بازار آید. آثار منفیش هم که همین الان هست و دمای منفی هفتاد درجه هم که لازم دارد! اما سشما فقط با آن خوب می شوید. واکسن روسی هم خیلی موفق بود و مقالات زیادی برایش داده شد. واکسن آکسفورد هم خیلی موفق بود. اما فقط واکسن فایرز و نام آمریکا است که شما را شفا می دهد. بگذریم که اصلا اسم تزریق RNA به بیماران واکسن نیست و دستکاری در ژئوم انسانی است. من که با همان داروی امام کاظم عیه السلام نه تنها خوب شدم که دیگر بعدش سرما هم تا الان نخورده ام!
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      0 0
      علم گرریز کسانی هستند که دانشمندان را میکشند در همه جای دنیا و همه زمانها از گالیله تا فخریزاده
  • مرصاد IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    2 1
    علیرضا جان ؛ دستت طلا ! گل گفتی !!
  • مرصاد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    2 1
    از خود بیگانگی ؛ بزرگ ترین درد جوامع در حال توسعه است !
  • احمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    1 1
    مرض غربگدایی درمانش همون واکسن آمریکاییست، البته به خرج خود غربگداها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس