گرفتن تست کرونا از مردم اندونزی

دولت ایالات متحده از دوشنبه آینده مسافران تمام پروازها از مبدأ انگلیس را ملزم می‌کند که ظرف ۷۲ ساعت مانده به زمان پرواز خود تست کرونا انجام دهند.

به گزارش مشرق، با تشدید بیم و نگرانی‌ها بابت ظهور گونه جدیدی از ویروس کرونا دولت ایالات متحده از روز دوشنبه آینده مسافران تمام خطوط هوایی از مقصد انگلیس را به انجام تست کرونا ظرف ۷۲ ساعت مانده به زمان پرواز ملزم می‌کند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مسافران تمام خطوط هوایی از مبدأ انگلیس باید برای پرواز به مقصد آمریکا جواب منفی تست کووید -۱۹ خود را در دست داشته باشند.

حال این تصمیم جدید آمریکا نشاندهنده یک چرخش آشکار نسبت به تصمیم قبلی مقامات کاخ سفید- اجباری نبودن تست کرونا برای مسافران انگلیس- و در واقع واکنشی در برابر شیوع گونه جدید و بسیار مسری ویروس کرونا در انگلیس است که باعث شده برخی از کشورهای جهان مرزهای خود را به روی مسافران انگلیسی ببندند.

سفارت انگلیس در واشنگتن هنوز نسبت به این تصمیم آمریکا واکنشی نشان نداده است.

گفتنی است که اوایل روز پنج شنبه، خطوط هوایی یونایتد و دلتا اعلام کردند که از مسافران تمام پروازهای خود از مبدأ انگلیس به مقصد ایالات متحده خواسته‌اند که جواب منفی تست کووید -۱۹ خود را که ظرف ۷۲ ساعت مانده به پرواز انجام شده است، قبل از سفر ارائه کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس