ادعای نتانیاهو درباره سازش با کشورهای عربی دیگر/ کوشنر: ما بیش از هر دولت دیگری در آمریکا اسرائیلی بودیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد کشورهای عربی دیگری هم به دنبال امضای توافقنامه سازش با تل آویو هستند و در این راه تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو با تغییر تصویر لوگوی صفحه خود در توئیتر با تصویر امضای قرارداد سازش با حکام عرب که اخیرا در کاخ سفید برگزار شد مدعی شد بعد از ۲۶ سال نبود هیچ توافق سازش، ظرف چهار ماه چهار توافق سازش با اسرائیل امضا شده است.

بیشتر بخوانید:

ادعای کوشنر: دولت ترامپ بزرگترین حامی مسلمانان است

وی ادعا کرد که کشورهای عربی دیگری هم به دنبال سازش هستند.

به گفته کارشناسان رسانه های صهیونیست،، پیش کشاندن مسئله سازش یکی از تکیه گاههای نتانیاهو برای فرار از شکست در انتخابات آتی به شمار می رود.

تمجید کوشنر از ترامپ: او بیش از تصور اسرائیل از آن حمایت کرد

جارید کوشنر مشاور دونالد ترامپ که در یکی از آخرین ماموریت هایش در کاخ سفید برای امضای توافقنامه سازش مغرب و رژیم صهیونیستی به همراه هیئت اسرائیلی عازم مغرب شده بود، گفت ما بیش از هر دولت دیگری در آمریکا ، اسرائیلی بودیم.

 کوشنر در گفتگویی با روزنامه یسرائیل هیوم که قرار است مشروح کامل آن در ضمیمه آخر هفته فردای این روزنامه به چاپ برسد ، تاکید کرد ، همین که یک دولت غیر وابسته با دستور العملهای سازمانی در آمریکا روی کار بود و به شکل مختلفی فکر می کرد، باعث شد تا به نفع اسرائیل گام های بزرگی را بردارد ، گام هایی چون به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل.‎

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    به وسیله ی ترامپ و تظاهر به جنگ طلبی او یک پیکان تهاجمی درست کردن تا بقیه برند تو لاک دفاعی و پشت این پیکان تهاجمی دارند یک عقبه برا خودشون درست میکنند.متاسفانه هم ما و هم اعراب این تهاجمی بودن را پذیرفتن و توی لاک دفاعی رفتن و این اعث شده که اسراییل بتونه فعالیتهاش را انجام بده.تنها راه حل بیرون اومدن از این وضع و اثبات پوچ بودن ترامپ و جلوگیری از توهم عربها نسبت به اینکه اکنون زمان قایم شدن پشت قدرت امریکاست اینه که پیکان را بشکنیم. حقیقت اینه که با شعار برجام پالس تسلیم شدن را ارسال کردیم و امید مبارزه با استکبار را کم رنگ کردیم و باعث شدیم جسارت و حماقت اعراب بیشتر بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس