به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اینجا خرابه های موصلِ، رویترز سرخوشانه اینو گذاشته!

دموکراسی و رفاهی که آمریکا به دنیا عرضه میکنه این شکلیه، دقیقا همونی که اصلاح طلب ها با برجام و تصویب Fatf و... دنبالش هستن، نفوذ چه میکنه با ما!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    9 0
    تفو بر اصلاحات
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    15 0
    از کی نظام و انقلاب و کشور آنقدر بدبخت و دست و پاچلفتی شده که به این راحتی اجازه فعالیت به اینگونه جریان‌های موریانه صفت و خائن به انقلاب و نظام و کشور و ملت رو که جز نابودی کامل انقلاب و کشور هدفی ندارن و با گستاخی و طلبکاری به کارهاشون ادامه میدن و به همه ارکان نظام دهن کجی میکنن میده. اگر آنقدر نظام فشل شده پس باید منتظر نابودی کامل کشور بود ملت که خیلی وقته بخاطر سیاست‌های به اصطلاح اصلاح طلبها و در حقیقت نابودگرها به ورطه فنا و نابودی افتاده و جز خدا پناهی نداره.
  • یک جانباز IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    8 0
    اگر نبود فدا کاریهای مدافعان حرم و سلیمانیهای عزیز با توجه به نفوذیهای داخلی که دائم تبلیغ میکردند ما را چه به لبنان و سوریه جانم فدای ایران حداقل چند شهر مرزی ما مثل ارومیه و کرمانشاه به همین شکل بود اما مردم آن خطه گول حرفهای غربی ها نخوردند و اجاز ندادند جنایتی رخ دهد
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    4 0
    جریان تحریف
  • قلندر IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    4 0
    یادم سال 2003 دانشجو بودم داشتم با اتوبوس به شهرمون بر می گشتم. یک پسر جوان افغانی توی اتوبوس برای گدایی آمد. یکی از غربگدهای توهم زده (احتمال زیاد،از نوع عوام فریب خوردشون که خسر الدنیا و الآخره هستند. چرا که لا اقل بیشتر خواصشان به یک نون و نوایی از غرب گدایی می رسند) حق به جانب به پسر گفت که اومدی اینجا گدایی باباجون کشورتون افتاده دست آمریکا پولتان شده دلار برو که چند روز دیگه افغانستان بهشته. یادش به خیر الآن آدم چه بهشتی توی افغانستان می بینه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس