مائورو بلوجی

پاهای بازیکن پیشین تیم فوتبال اینتر به دلیل ابتلا به یک بیماری قطع شد.

به گزارش مشرق، مائورو بلوجی مدافع ایتالیایی سابق تیم فوتبال اینتر (۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴) که با این تیم قهرمان سری A نیز شد، در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا و پیچیدگی‌هایی که در درمان او به وجود آمد، مجبور شد به قطع هر دو پایش رضایت دهد.

بلوجی ۷۰ ساله که ۹۰ بازی برای اینتر در سری A انجام داد و ۳۲ بار هم پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرد، سابقه بازی در تیم‌های دیگری همچون بولونیا و ناپولی را هم دارد و سال ۱۹۸۱ بازنشسته شد. او در فصل ۷۱-۱۹۷۰ با اینتر قهرمان سری A و در فصل ۷۴-۱۹۷۳ با بولونیا فاتح جام حذفی ایتالیا شد. رسیدن به فینال جام باشگاه‌های اروپا با اینتر در سال ۱۹۷۲ از دیگر افتخارات بلوجی است.

او از ۴ نوامبر (۱۴ آبان) به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود و پزشکان به دلیل شرایط اضطراری که برای درمانش پیش آمده بود مجبور شدند هر دو پای او را قطع کنند.

با وجود این اتفاق بلوجی روحیه شوخ‌طبع خود را از دست نداده است و در گفت‌وگو با سایت آلتروپنسیروی ایتالیا اظهار داشت: حتی پایی را که من با آنها به بوروسیا مونشن‌گلادباخ گل زدم، از من گرفتند. حداقل خدا کند دو تا پای مصنوعی به من بدهند تا بتوانم به سرعت اسکار پیستوریوس (قهرمان سابق دوی پارالمپیک) حرکت کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس