کد خبر 1157494
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
سریالِ جایگزین "شرم" مشخص شد/ طنز "باخانمان" با حضور پورشیرازی و بایگان

سریال "شرم" به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده است و شبکه سه قصد دارد مجموعه طنزِ "باخانمان" با بازی افسانه بایگان را جایگزین آن کند.

به گزارش مشرق، سریال "شرم" این روزها به قسمت‌های پایانی‌اش نزدیک شده است و تا هفته دوم دی‌ماه روی آنتن شبکه سه خواهد بود و جایِ خودش را به سریال جدید برزو نیک‌نژاد خواهد داد. سریالی که این روزها در مراحل تصویربرداری به سر می‌برد و قبل از کلیدخوردنِ "ویلا" با اسم جدید "بوتیمار" علیرضا نجف‌زاده حتی از این مجموعه به عنوان سریال نوروزی ۱۴۰۰ هم نام می‌بردند. 

بیشتر بخوانید:

روزهای پایانی تصویربرداری «شرم»

دلم نمی‌آمد جای سیروس گرجستانی را بگیرم

کارگردانی که امتحانش را پس داده!

اما احتمالاً این روزها با شیوع ویروسِ کرونا و پیچیده کردن کارِ سریال‌سازان و رساندنِ سریال به آنتن شبکه‌های سیما، "باخانمان" زودتر از رایزنی‌ها و گمانه‌زنی‌ها، خودش را به آنتن شبکه سه رساند. سریالی که ستاره‌های تلویزیونی مثل حسن پورشیرازی و افسانه بایگان را بعد از مدت‌ها با سریالی طنز به تلویزیون برمی‌گرداند. کار نویسنده و کارگردانی به نام برزو نیک‌نژاد که پیش از این کارهای خوبی مثل "دردسرهای عظیم"را به آنتنِ شبکه سه آورده و در خنداندن و ایجاد لحظات مفرح و شاد، امتحان خود را قبلاً پس داده است. 

تلویزیون , شبکه سه سیما , صدا و سیما , سریال ,

شروعِ باخانمانِ تلویزیون

 قرار است "باخانمان" از ۹ دی‌ماه، پخش خودش را آغاز کند. سریالی که ۳۰ قسمت است و از اوایل مردادماه همزمان با عید غدیرخم در شمال تهران با حسن پورشیرازی کلید خورد. علاوه بر او و افسانه بایگان، بازیگرانی همچون شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

حسن پورشیرازی و افسانه بایگان

شاید از نکات قابل توجه این مجموعه تلویزیونی، حضور حسن پورشیرازی باشد که آخرین کار او به نام "برادرجان" در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ روی آنتن آمد و سریالی به نام "سامو بندری" هم دارد که چند بار در کنداکتور شبکه دو قرار گرفت اما هنوز پخش نشده است. افسانه بایگان دیگر بازیگر نام‌آشنای این سریال تلویزیونی است که سال ۱۳۹۷ "روزهای بی‌قراری" از او روی آنتن رفت و پیش از آن "تعطیلات رویایی" علیرضا امینی را از او سراغ داریم و حالا پس از غیبتی حدوداً ۲ ساله با یک کار کمدی به تلویزیون بازمی‌گردد.

تلویزیون , شبکه سه سیما , صدا و سیما , سریال ,

حضور شهرام شکیبا 

به نویسندگی امیربرادران و حضور شهرام شکیبا مجری تلویزیون هم در میانِ فهرستِ بازیگران سریال باید اشاره کرد که معلوم نیست بعد از فیلم "زندگی شیرین" که نقش مجری را بازی کرد با چه نقشی در سریال جدید برزو نیک‌نژاد ایفای نقش می‌کند؟

غلامِ پس از باران، فرخِ "باخانمان"

درباره داستان این سریال جزئیاتی اعلام نشده است اما در گفت‌وگو با امیر آتشانی به مناسبتِ نوستالژی "پس از باران" و نقش غلام، او به نقش خاکستری خودش اشاره کرد که فردی به نام فرخ را بازی می‌کند. کاراکتری که درگیر زندگی از هم پاشیده‌ای می‌شود. او در مصاحبه ای تأکید کرده بود نیک‌نژاد تمام تلاشش را می‌کند اتفاقات خوبی را رقم بزند. واقعاً نمی‌دانم سرانجام و عاقبتِ فرخ داستان "باخانمان" به کجا خواهد رسید؟ 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    پخش سریال طنز در ایام فاطمیه این دیگر نوبر است این اعلان جنگ با اهل بیت. است نه سهل انگاری است نه غفلت بلکه عامدانه می خواهند با جامعه دینی به اسم شاد کردن مردم بجنگند
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    8 0
    این پیرمردها را دوران بچگی ام.درفیلم ها دیدم ماشاالله اخ نگفتن جوانترشدن
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    5 0
    فقط سریال طنز بسازید . مردم خودشون گرفتاری و بدبختی دارن .
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    صدا و سیما کمر همت بسته به بیشتر افسرده کردن ملت با این سریالاش
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    همش دعوا همش جرم و جنایت همش خورد کردن اعصاب بیننده بعد منت هم میذارن مقایسه کنید سریالهای الان رو با سریال های دهه 70 و 60 و کمی در سیاستهاتون تجدید نظر کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس