دلم نمی‌آمد جای سیروس گرجستانی را بگیرم - کراپ‌شده

سیاوش طهمورث که نقش ناتمام زنده یاد سیروس گرجستانی را در سریال «شرم» به پایان رسانده است، از امشب ـ دوشنبه ـ دهم آذر ماه رسما به عنوان بازیگر جانشین، به بینندگان معرفی شد.

به گزارش مشرق، سیروس گرجستانی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ هنگامی که هنوز در حال بازی کردن در آخرین سریالش بو،د به تاریخ ۱۲ تیر ماه به دلیل سکته از دنیا رفت و پس از سیاوش طهمورث جایگزین او شد.

طهمورث که بازی او در مجموعه تلویزیونی «شرم» از امشب و همزمان با ششمین قسمت از سریال آغاز شد، در اواسط پخش درباره این جایگزینی توضیحاتی را ارائه کرد.

او خطاب به بینندگان سریال «شرم» گفت: در این موقعیت بد و بیماری کرونا و دیگر مسائل و مشکلات، امیدوارم حال شما خوب باشد. متاسفانه جلوی خیلی از اتفاقات را نمی‌توان گرفت. مدام داریم تسلست می‌گوییم و تسلیت معنای خودش را از دست داده است. ما دچار این تسلیت گفتن ها شده ایم.

طهمورث افزود: یکی از هنرمندان خوب، آقای گرجستانی رفت. بدون خداحافظی رفت و مارا متاسف کرد. دوستان مانده بودند که مرحوم گرجستانی با خودش نقش «عزیز آقا» را هم برده است و نقش عزیز آقا بدون سیروس ماند. به من گفتند بیا عزیر آقا را زنده کن تا بار دیگر سرپا شود. دلم نمی‌آمد اما مجبور شدم عزیز آقا را به یاد او زنده کنم؛ امیدوارم من را جای عزیر آقا بپذیرید.

سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما  پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    16 2
    نقش مرحوم گرجستانی شوخ طبع ساده دل ادم خوب و نقش سیاوش طهمورث خشک منفی خشن
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 4
      ممنون جناب اورسن ولز از نقد بیجاتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس