کد خبر 1157368
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

خوب یا بد هر روزی از سال می‌تواند فرصتی برای عاشق شدن و عشق ورزیدن باشد؛ حتی اگر قرار باشد این روز را دیرتر یا زودتر از چهاردهم فوریه به عنوان ولنتاین جشن بگیریم. کادو یا هدیه‌ای که این روزها عشاق به یکدیگر تقدیم می‌کنند به یادگار می‌ماند و در ذهن پررنگ‌تر از هر مناسبت دیگر است. اما تا به حال فکر کرده‌اید چرا کادو ولنتاینی که می‌خرید به چشم نمی‌آید؟

وقتی که برای خرید کادوی ولنتاین برای پسر یا دختر اقدام می‌کنید هدفتان انتخاب بهترین هدیه‌ای است که هم با بودجه شما هماهنگی داشته باشد و هم چشمگیر باشد. خرید این محصول آن هم میان این همه کالای رنگارنگ بازار یعنی چشم پوشی از تمام گزینه‌هایی که می‌توانستید خریداری کنید و افسوس نخورید. بنابراین مرز انتخاب درست و اشتباه آن هم در خرید کادو مناسب ولنتاین به باریکی یک مو است!

معیارهای ضروری در خرید

انتخاب کادویی که مناسب روز ولنتاین باشد با اما و اگرهای زیادی روبرو است. در خیلی از موارد انتخاب شما به خاطر مشکل پسندی و سلیقه خاص طرف مقابل ممکن است به بن بست بخورد؛ اما تفکر خاص دیگران نباید باعث شود تا در خرید از میان انواع پیشنهاد کادوی ولنتاین که فروشنده به ما عرضه می‌کند عجولانه عمل کنیم.

ارزیابی ارزش مادی کادو قبل از خرید

این که کادو قرار است دخترانه باشد یا پسرانه نقش مهمی در تعیین ارزش مادی هدیه ولنتاین دارد. کادوهایی که دختران در روز ولنتاین دریافت می‌کنند بر اساس ویژگی‌های روان شناختی جنسیتی معمولا گران قیمت‌تر از هدایای پسرانه است. این موضوع در خرید کادو اهمیت زیادی دارد.

انتخاب کادو مناسب ولنتاین بر اساس حد و حدود روابط

با نزدیک شدن به این ایام همه به دنبال بهترین پیشنهاد کادوی ولنتاین هستند تا هر چه بهتر این روز را با شریک زندگی خود جشن بگیرند. اما هیچ کسی جز خود شما نمی‌تواند راهنمای مناسب برای خرید کادو ولنتاین برای دختر یا بالعکس باشد.

در خرید هدیه این روز به حد و د حدود روابط توجه کنید. اگر شناخت کافی از طرف مقابلتان ندارید دست روی گزینه‌هایی بگذارید که عمومیت بیش‌تری دارند. انواع کتاب، وسایل ورزشی و لوازم آرایش از جمله هدایای دخترانه‌ای هستند که معمولا ظاهر نقش زیادی در پسندیدن آن‌ها ندارد.

4 پیشنهاد جذاب کادوی ولنتاین برای دختران

علاوه بر خرید رز قرمز و انتخاب یک محل مناسب برای دورهمی دونفره، گزینه‌های جذاب و متنوعی وجود دارند که برای هدیه ولنتاین دخترانه پیشنهاد می‌کنیم:

انواع عطر و ادکلن؛ پیشنهادی عامه پسند و محبوب

اگر بتوانید عطر اصیل را از محصولات تقلبی بازار تمیز و تشخیص دهید احتمالا این گزینه یکی از بهترین هدایایی باشد که بتوانید به شریک زندگیتان تقدیم کنید؛ البته اگر در گذشته این کادو را امتحان نکرده باشید.

انواع عطر و ادکلن بر اساس نوت ابتدایی، میانی و نوت پایانی تولید می‌شوند. انتخاب اینکه کدام نوت مورد پسند کدام سلیقه است را بر عهده وب سایت‌های راهنمای تخصصی خرید بگذارید. جزئیات کاملی از رایحه سرد و گرم ادکلن‌ها و ارتباط آن با نوت ابتدایی تا پایانی هر محصول را در این سایت‌ها پیدا می‌کنید.

انواع کیف و کفش به شرط شناخت سلیقه‌ها

جشن روز ولنتاین نقطه عطفی در روابط دو طرفه است تا از اختلاف نظر به تفاهم و اشتراک سلیقه برسید. اگر شناخت کافی از روحیات و استایل محبوب طرف مقابلتان دارید خرید کیف و کفش یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهاد برای کادو ولنتاین دختر است. کیف و کفش دنیای بی انتهایی دارد و خرید آن کمی چالشی است؛ پس در انتخاب کیف مناسب به فاکتورهایی نظیر جنس کیف، رنگ، استایل رسمی یا روزمره و طراحی آن دقت کنید.

انواع زیورآلات؛ هدیه‌ای نفیس و ارزشمند

اگر به دنبال پیشنهادی چشمگیر برای کادو ولنتاین هستید شاید هیچ چیز به اندازه زیورآلات نتواند توجه طرف مقابلتان را جلب کند. انواع زیورآلات طلا و نقره بهترین کادوی ولنتاین برای دختران هستند که تنوع قیمتی گسترده‌ای دارند. بنابراین می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که دارید طرح‌های شیک، مدرن و ظریف امروزی را گلچین کنید.

محصولات تکنولوژی برای بانوان امروزی

فرقی نمی‌کند چه سن و سالی دارید؛ این روزها همه عاشق تکنولوژی هستند و شیفتگی ما نسبت به گوشی، دوربین عکاسی و گجت‌های پوشیدنی غیر قابل توصیف است.

برای خرید محصولات تکنولوژی به نقدینگی بیش‌تری نیاز دارید؛ اما اگر طرف مقابلتان مشکل پسند است قطعا با یک اسمارت واچ، گوشی موبایل، دوربین حرفه‌ای عکاسی یا حتی یک هدفون غافلگیر می‌شود.

 5 پیشنهاد جذاب کادوی ولنتاین برای پسران

خرید کادو ولنتاین برای پسر (آقایان) ساده‌تر است؛ چون برای خیلی از آقایان فاکتور کارایی یک محصول مهم‌تر از ویژگی‌های ظاهری آن است. فقط کافی است به آن‌ها ثابت کنید که در این روز به یاد ماندنی آن‌ها را فراموش نکرده‌اید.

انواع ساعت مچی برای آقایان خوش پوش

ساعت مچی یکی از عناصر اثرگذار و کلیدی در استایل مردانه است. اگر طرف طرف مقابلتان اهل استفاده از پوشیدنی‌های غیردیجیتالی و استایل کلاسیک است خرید ساعت مچی هدیه‌ای هیجان انگیز خواهد بود.

انواع ست چرمی هدیه برای خاص پسندان

ست چرمی از هدایایی عامه پسند است که قطعا از آن استقبال می‌شود. اگر فکر می‌کنید تمام گزینه‌های لیست پیشنهادی کادو ولنتاین را قبلا امتحان کرده‌اید این بار نوبت ست چرمی مناسب است. ست‌های چرمی شامل کیف پول، کیف کارت، جاسوییچی و یا کمربند هستند.

انواع ابزار آلات موسیقی برای اهل هنر

هر کسی با هر سن و جنسییتی اگر شیفته هنر باشد از اقلام و محصولات هنری استقبال می‌کند؛ به خصوص اگر قرار باشد با یک ساز، مجله موسیقی یا آرشیوی نفیس از موسیقی‌های ماندگار روز ولنتاین را در تاریخ عاشقی ثبت کنید.

فراموش نکنید با این که هدایای هنری عامه پسند هستند اما انتخاب ساز به شناخت کافی و بررسی تخصصی نیاز دارد.

انواع تیشرت با پولوشرت مردانه

پوشاک از هدایای محبوب مردانه هستند که هیچ وقت تکراری نمی‌شوند. اکثر بانوان و دختران هم پولوشرت، تیشرت، هودی و پیراهن مردانه را برای هدیه روز ولنتاین برای پسران انتخاب می‌کنند.

انواع وسایل ورزشی و بدنسازی

کافی است بدانید طرف مقابلتان به چه نوع فعالیت هوازی و بی هوازی علاقه دارد تا بهترین وسیله ورزشی را به عنوان هدیه ولنتاین انتخاب کنید. حتی اگر احساس می‌کنید که این هدیه خیلی کاربردی نیست می‌توانید با خرید یک کفش ورزشی، وسایل بدنسازی بی هوازی و یا تجهیزات باشگاهی شروع این مسیر را هموار کنید.

برای خرید هدیه ولنتاین حتما نیازی به خرید لوازم ورزشی گران قیمت ندارید. وسایل ورزش در خانه نظیر کش پیلاتس، ابزار TRX، بندهای ورزشی، دمبل و ... می‌توانند هدیه مناسبی برای آقایان ورزشکار باشند.

و اما در آخر

هدیه دادن و هدیه گرفتن از لذت بخش‌ترین کارهای دنیا است؛ به خصوص اگر در روز ولنتاین انجام شود. در بین هزار و یک پیشنهادی که برای کادو مناسب ولنتاین وجود دارد اقلام خاص و پرطرفدارتری وجود دارند که احتمالا طرف مقابلتان از آن‌ها بیش‌تر استقبال می‌کند.

عطر و ادکلن، زیورآلات، لوازم آرایش، گجت و محصولات تکنولوژی و انواع وسایل ورزشی از گزینه‌های پرطرفدار برای هدیه روز ولنتاین هستند. در سایت راهنمای خرید به‌نظر (www.behnazar.com) می‌توانید گزینه‌های مناسب از لحاظ قیمت و تناسب کادو با شخص مورد نظرتان را پیدا کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس