پشت پرده سفر صهیونیستها به دبی

یک روزنامه عبری زبان به تشریح هدف صهیونیستهایی که به دبی سفر می کنند، پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از عربی ۲۱، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونت گزارش داد که اکثر صهیونیستهایی که دبی را مقصد سفر خود قرار می دهند نه برای تجارت و نه برای گردشگری به این شهر می روند بلکه هدف آنها فحشا و بی بند و باری است.

بیشتر بخوانید:

کوادکوپتر اسرائیلی توسط فلسطینی‌ها سرنگون شد

در این گزارش آمده است: در دبی شرایط برای این صهیونیستها که به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند کاملا فراهم است. پشت پوسترهای طراحی شده برای تبلیغ گردشگری در دبی یک حقیقت تاریک نهفته است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد عجیب امارات برای رفع نگرانی اسرائیل

پیش از این نیز رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که بعد از امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و تل آویو قاچاقچیان و جنایتکاران صهیونیست فعالیت های مجرمانه خود را به دبی منتقل کرده اند.

بر اساس گزارش این رسانه ها، بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر و سرکرده‌های سازمان‌های جنایی در اراضی اشغالی شروع به انتقال فعالیت‌های تبهکارانه خود به دبی کرده‌اند.

در گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده است: این قضیه قابل پیش‌بینی بود و مجرمان اسرائیلی بازار اقتصادی بزرگی را در دبی کشف کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است که این جنایتکاران صهیونیست اقدام به خرید املاک در دبی می کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحمن GB ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    آاسرائیلی ها خاک دبی را خواهند خرید و مانند مردم فلسطین اماراتی ها را از کشورشان اخراج خواهند کرد دوم پایگاه های جاسوسی خود را در دبی مستقر خواهند کرد بدینوسیله مانند دبی میشود محور عملیات برعلیه ایران بخصوص و برای منطقه..ایران امارت را باید تحت فشار بگذارد از این منبعد انفجار ها در کشتی های ایرانی زیاد خواهد شد و هدایت تروریستی متمرکزی بر علیه ایران انجام خواهد شد
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    بدرک
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    دبى محل ترددزیادافرادونفوذشان است که قبلاهم یک فلسطینى را درهتلى ترورکردند.
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    مگه دبی فاحشه خانه داره،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس