مذاکرات برجام

هفت سال است که این دولت اصلاحات راه مذاکره را رفته‌اند و چهار سال است که قرار بود همه تحریم‌ها در همان روز اول اجرای برجام لغو شود ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشده بلکه اضافه هم شده است.

به گزارش مشرق، کیهان در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مگر تحریم‌ها را آمریکا و اروپا برای مقابله با ایران وضع نکرده‌اند؟ و مگر بارها اعلام نکرده‌اند مادام که ایران تسلیم خواسته‌های آنها نشود از این حربه دست نخواهند کشید؟!

گفتم: بر منکرش لعنت!

گفت: پس فقط دو راه باقی می‌ماند. یا تسلیم باج‌خواهی دشمن بشویم و مردم و مملکت را به فلاکت بکشیم و یا برای خنثی کردن تحریم‌ها تلاش کنیم.

گفتم: ولی برخی از مدعیان اصلاحات اصرار دارند که دنبال لغو تحریم‌ها باشیم. راه لغو تحریم‌ها را هم در مذاکره با آمریکا و اروپا می‌دانند!

گفت: نه اینکه سابقه درخشانی در مذاکره دارند! هفت سال است که این راه را رفته‌اند و چهار سال است که قرار بود همه تحریم‌ها در همان روز اول اجرای برجام لغو شود ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشده بلکه اضافه هم شده است! با کدام دستاورد و تخصص و کاربلدی اصرار بر ادامه همان راه دارند؟!

گفتم: یارو دورخیز کرد که با یک جهش سوار اسب شود ولی محکم زمین خورد و وقتی خنده تماشاچیان را دید، پرسید؛ از دورخیزم خوشتون اومده یا از شجاعتم؟! گفتند؛ از اعتماد به نفست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    14 0
    مرک بر برجام ومشاوره کنندگان آن بخدا این جماعت نفاق وخاعن را باید کشت دیکه بسه چقدر میخواین این ملتو خار ودلیل نشون بدین ننک بر اصلاح طلب بان خاعن
  • ای IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    12 0
    دمت گرم پر رویی توی ذات ایناس مملکتو بفروشن میگن مال بابامون بوده ب شما چچچچچه
  • احسان صادقی IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    5 0
    سلام علیکم، حقیقت با سواد و بی سوادی در این چند سال مشخص شد. بی سوادها با اعتماد به نفس سخن ران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس