کد خبر 1156956
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
تجمع اعتراض آمیز ساکنان استان الحسکه سوریه در محکومیت حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی و ترکیه

هزاران نفر از شهروندان استان الحسکه در شمال شرق سوریه امروز با برپایی تظاهرات به تداوم اشغالگری و جرایم ترکیه در خاک سوریه اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از اهالی استان «الحسکه» در شمال شرق سوریه امروز با برپایی تجمع در مرکز شهر الحسکه به تداوم جرایم ترکیه در خاک سوریه و سکوت جامعه بین المللی در قبال آن اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، شرکت‌کنندگان در این تجمع، مخالفت قاطع خود را با اشغالگری نظامیان ترکیه اعلام کردند و گفتند که ترکیه با مسدود کردن شبکه آب رسانی به شهر الحسکه به دنبال اجرای نقشه‌های پلید خود در منطقه به قیمت رنج و سختی یک میلیون نفر از ساکنان الحسکه و حومه آن است.

شهروندان الحسکه در این تجمع تاکید کردند که جرایم رژیم ترکیه در سوریه محدود به قطع مکرر آب به روی شهروندان نیست؛ بلکه این رژیم اشغالگر به هر طریقی به دنبال آزار رساندن به مردم سوریه است تا  آنها را وادار به ترک خانه هایشان کرده و روستاها را به تصرف خود درآورند و مزدورانشان را در آنجا اسکان دهند.

در بیانیه این شهروندان سوری همچنین آمده است: «جای تعجب است که جامعه بین المللی در قبال رژیم اشغالگر ترکیه و مزدوران تروریست آن که فجیع‌ترین جرایم را در مناطق راس العین، تل ابیض، عفرین و غیره مرتکب می‌شود، سکوت اختیار کرده است. ما اینجاییم تا به دنیا بگوییم که همه خاک سوریه با همت ارتش سوریه و پشتیبانی متحدان و دوستانش از میان شرافتمندان دنیا به آغوش نظام سوریه بازخواهد گشت.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    20 3
    یزید زمان رو بشناس. آب رو قطع کنی آخه رو مردم ؟ رو زن و بچه؟ عاقبت داری ای ترکیه. صبر خدا حدی داره. نقشه میکشی برای کشورهای مسلمان ؟!
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 0
      یزید زمان اونجاییم که ۷ میلیون مسلمان رو آواره و ۱ میلیون دو قتل عام کردند و بس
  • Mjp. Shiraz IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    1 1
    مرحبا.. شجاعت داشته باشیداین نوکرزاده های اسراییلی ترکی را ازسوریه بیرون کنید. واقعاترکیه دردشمنی بامقاومت کمتراز اسراییل خباثت نکرده.. هرایرانی میره ترکیه برای مهاجرت ازشون میخوان فعالیت کنندعلیه ایران توفضای مجازی وفعالیتتون را نشان بده وامتیازبرای اقامتش محسوب میشه این یکی ازدوستام ک رفته بودبرای خریددستگاه برای شرکتش به عینه دیده بود. اونا دارتدبامادشمنی میکننداماتوظاهرجیزی نشون نمیدن.. وقتی نفت عراق وسوریه رامیدزدن میدن به اسراییل مسلمه ک بااونا هماهنگ هستن. فقط ادعامیکنندوفرافکنی مادوستدارقدسیم اگه وجدان داریدرابطتون قطع کنیدبااسراییل.. نفت سوریه راندیداونا
  • حسین US ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    2 2
    حالا کجاشو دیدین تمام اب کشاورزی و اشامیدنی عراق از ترکیه میاد اب رود اراز(ارس) ار اغری داغی سرچشمه میگیره اب بسیاری از رود های ازربایجان ایران از ترکیه سرچشمه میگیره جنگ اینده جنگ اب خواهد بود متوهم ها به گوش باشین
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    11 0
    حیوانات زمانه ات را بشناس.ما مردم خاورمیانه در مقابل اشغالگران هیچ راهی نداریم جز اتحاد.
  • FR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    11 4
    اردوغان غلط کرد
  • رضا IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    8 13
    به مردم آفرین و کوبانی سلاح برسانید و حمایت کنید
  • محمود IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    4 3
    یاصاحب الزمان ادرکنی.... امپراطوری خبری غرب مردم را بی حس کرده به دردهای واقعی
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    0 0
    تروریست های YPK و PKK شدن مردم سوریه!!
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    0 0
    ۴ تا جلبک طرفدار پ ک ک تظاهرات کردن فکر کردین خبریه؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس