کد خبر 1156931
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما از نظر روحی روی بازیکنان تیممان کار کرده ایم ولی مهمتر از هر چیز بحث امتیازهای از دست رفته است.

به گزارش مشرق، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی قبلی ما لغو شده و با این شرایط باید با استقلال بازی کنیم. شکی ندارم که بازیکنان خوبی داریم، یکسری از بازیکنان ما هم تست کرونایشان مثبت است و نمی توانند بازی کنند. البته من گلایه ای ندارم و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم چون استقلال تیم خوبی است. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: ما از نظر روحی روی بازیکنان تیممان کار کرده ایم ولی مهمتر از هر چیز بحث امتیازهای از دست رفته است. با وجود اینکه استحقاق حضور در بالای جدول را داشتیم، امتیازهایی از ما سلب شده و ۶-۷ امتیاز از دست ما رفت. همین موضوع برای تیم ما مخرب بود ولی روی بحث روانی بازیکنان کار می کنیم. آنها واقف هستند حقشان بیشتر از این است. تیم ما خوب تمرین می کند که به حقمان برسیم و ان شاالله در این بازی به حقمان برسیم.

رضایی افزود: برای تیم استقلال زیاد فرقی ندارد چون بازیکنان خوبی در اختیار دارند. البته این سوال را باید زمانی از ما می پرسیدند که مقابل شهرخودرو بازی کردیم. شرایط ما خیلی بهتر از قبل است ولی برای تیم بزرگی مثل استقلال غیبت این بازیکنان نگرانی چندانی در پی ندارد.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: با لغو شدن بازی پرسپولیس اوضاع روانی برای ما خیلی بهتر شده است. یکسری از بازکنان ما کرونا داشتند و تازه به تیم ملحق شدند و شرایط بدنی آنها اصلا مناسب نبود. همین لغو بازی باعث شد این بازیکنان بیشتر تمرین کنند و اگر با پرسپولیس هم بازی می کردیم با شرایط چند درصدی می توانستند بازی کنند. 

وی در خصوص غایبان تیمش که کرونا دارند گفت: یکرس بازیکنان مثل حدادی فر، ابراهیم زاده،حقدوست، حمید ملکی، یوسف بهزادی و ... هنوز شرایط مناسبی نیست. حدود ۷ بازیکن را نداریم و بازیکن خارجی ما هم در قرنطینه است و امیدوارم تست جدید او منفی باشد که به تیم اضافه شود. شرایط تیم ما به لحاظ غیبت بازیکن و عدم حضور آنها هم از نظر کیفی و کمی نسبت به استقلال بدتر است.

رضایی در خصوص داور بازی گفت: این داور داور بازی با پرسپولیس بوده و  فکر می کنم می توانستند او را عوض کنند. چون آن بازی لغو شده داور را به این بازی منتقل کردند. این موضوع خودش جای تعجب دارد. بازی با پرسپولیس شرایط خودش را داشته و این بازی هم شرایط خودش را دارد.این مساله در نوع خودش برای من جالب است، امیدوارم شرایط به نظر داوری بهتر شود و واقعا دیگر جایی برای اشتباهات داوری نداریم. 

وی خاطر نشان کرد: هواداران ذوب آهن شرایط سختی را می گذرانند، یک ساعت پیش در تمرینات تیم پیشکسوتان بودم و آنها ناراحت بودند که چرا این اتفاقات رخ داده است. مشکلات فقط مربوط به این بازی نیست و پارسال هم مشکلات در مورد ذوب آهن وجود داشته است. من از آنها می خواهم محکم و ثابت قدم به ما دلگرمی بدهند تا از این شرایط خارج شویم. من هم مثل آنها امیدوارم با شرایط بهتر داوری و قضاوت های بهتر تیم را از این شرایط خارج کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس